آزمون مجازی سرپرستان شبانه‌روزی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری آزمون تخصصی سرپرستان شبانه‌روزی این دانشگاه به صورت غیرحضوری در روز 28 آبان در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آزمون مجازی سرپرستان شبانه‌روزی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، انصاری‌راد، معاون دانشجویی این دانشگاه گفت: با توجه به نقش سازنده سرپرستان شبانه‌روزی در پرورش دانشجومعلمان ارزشی، دانشی و مهارتی این معاونت در نظر دارد آزمون مجازی(غیرحضوری) تخصصی سرپرستان شبانه‌روزی را روز 28 آبان 1398 ساعت 10:30 صبح به صورت هم‌زمان در سراسر کشور براساس الگوی شایستگی سرپرستان شبانه‌روزی برگزار کند.

انصاری‌راد با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان دانشگاهی مأموریت‌گرا برای تأمین، تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد تربیت‌محوری و اصالت تحصیل شبانه‌روزی است، ادامه داد: سرپرستان سرا‌های دانشجویی پس از مدیریت پردیس‌ها و مراکز، از مهم‌ترین ارکان محسوب می‌شوند، چراکه بیشترین زمان را برای ایفای نقش الگویی، احترام به شخصیت دانشجو، تکریم جایگاه انسانی و اهمیت دادن به ویژگی‌های فردی، شخصی، قومی و فرهنگی و برقراری تعامل و تشریک‌مساعی با دانشجو معلمان در رفع مشکلات رفاهی و معیشتی در اختیار دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان افزود: امروزه استفاده از نیروهای کارآمد، یکی از اصول اساسی و از عوامل موفقیت سازمان‌ها در حرکت به سمت پویایی و تحول است. به‌عبارت‌ دیگر تمرکز بر شایستگی‌ها به‌ عنوان رمز پیروزی حرکت‌های توسعه‌ای، در درون سازمان‌هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار