بخشدار بردخون:

13 آبان روز اقتدار و مقاومت ملت ایران است

بردخون،بوشهر(پانا)_بخشدار بردخون گفت: 13 آبان روز اقتدار، مقاومت و عزت ملت ایران است.

کد مطلب: ۹۶۴۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
13 آبان روز اقتدار و مقاومت ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، علی اخلاقی در نشست برنامه‌ریزی مراسم 13 آبان در بردخون اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان حوادث بسیار مهمی برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و هسته اولیه انقلاب اسلامی و پیروزی آن در این روز تشکیل شده است.
بخشدار بردخون افزود: روز 13 آبان باید نماد اتحاد و انسجام اقشار مختلف باشد که ضرورت دارد همه مردم و گروه‌ها در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند زیرا حضور گسترده و انقلابی مردم در راهپیمایی 13 آبان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
وی با بیان اینکه یوم الله 13 آبان روز سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی است و فقط مختص دانش آموزان نیست، اضافه کرد: 13 آبان سال ۹۸ روز تسلیم‌ناپذیری، اقتدار، صلابت و مقاومت ملت ایران در پیشگاه جهانیان خواهد بود و آحاد مردم درس دیگری را به دشمنان کینه‌توز خواهند داد.
اخلاقی ابراز داشت: امسال باید حضو مردم در راهپیمایی 13آبان باشکوه‌تر از گذشته باشد تا به دشمنان بفهمانند که درخت انقلاب اسلامی تنومندتر از قبل شده، زیرا حضور مردم در صحنه مهم‌ترین علت تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی است به همین دلیل دشمن برای ضربه زدن به نظام، اعتماد مردم را هدف گرفته است.
بخشدار بردخون ادامه داد: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دارد چرا که هیمنه استکبار در این روز شکسته شد و از آن زمان استکبارستیزی به عنوان خواسته آزادگان و مردم انقلابی قرار گرفت.
وی گفت: دشمنی و توطئه‌های آمریکا هر روز بیشتر می شود اما با حضور پرشور و حداکثری مردم، ضمن ایجاد ثبات و انسجام ملی، این روز ملی به کابوسی برای دشمنان اسلام و ایران تبدیل خواهد شد.
اخلاقی نسل جوان را امید نظام اسلامی دانست و افزود: دشمن به نسل جوان چشم دارد اما دوران پرافتخار انقلاب اسلامی نشان داده که نسل آینده‌ساز و جوان همواره حامی و همراه نظام بوده و در جبهه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده است.
بخشدار بردخون خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر بردخون ساعت هشت صبح از مسجد ضاحب الزمان(عج) تا بوستان شهدای گمنام برگزار می شود.
در ادامه حیدر مغدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره گفت: دانش آموزان و فرهنگیان منطقه به عنوان اقشار تأثیرگذار جامعه، حضوری معنادار و پرشور در مراسم 13 آبان خواهند داشت و در کنار مردم برای مبارزه با استکبار جهانی گام برمی‌دارند.
در ادامه حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و بر حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار