نخستین جلسه هدایت و راهبری طرح یاریگران زندگی برگزار شد

تهران (پانا) - اولین جلسه کمیته هدایت و راهبری طرح یاریگران زندگی در معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
 نخستین جلسه هدایت و راهبری طرح یاریگران زندگی برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی با اعلام خبر مشارکت تشکل های دانش آموزی در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب طرح یاریگران زندگی گفت: وجود برخی از آسیب های اجتماعی در تعدادی از مدارس ضرورت همکاری دانش آموزان عضو تشکل ها را فراهم نموده است در نتیجه براساس طرح یاریگران زندگی در امر اقدامات پیشگیری و آسیب‌های اجتماعی همراهی و همکاری خواهند نمود.

عبدالرسول کریمی در این خصوص گفت: طرح یاریگران زندگی قرار جدیدی است بین تشکل های دانش آموزی برای رصد، شناسایی و فعالیت در سطح مدرسه پیرامون آسیب های اجتماعی. این طرح در راستای تربیت تمام ساحتی از جمله شاداب سازی، کمک های فرهنگی، اقدامات تربیای در ابعاد مختلف برنامه ریزی شده و در 10000 مدرسه کشور انجام خواهد شد که شهر تهران نیز با مساعدت و یاری اتحادیه انجمنهای اسلامی،. سازمان دانش آموزی و پیشتازان دختر و پسر، بسیج دانش آموزی و هلال احمر این مهم را برای گسترش فعالیت ها و اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد داد.

کریمی هم چنین به وجود زمینه مشارکت دانش آموزان توانمند اشاره کرد و گفت: اگر طرح یاریگران زندگی با کیفیت و کمیت مناسبی اجرا شود از برخی موازی کاری ها در حوزه پیش گیری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد و دانش آموزان توسط تشکل های دانش آموزی در سطح مدرسه تحت پوشش قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار