رونمایی از کتاب یک همکار فرهنگی در شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا) - مراسم رونمایی کتاب " شازده کوچولو در سرزمین ریاضی " اثر خانم زهرا بلیوند با حضور جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان علاقمند در سالن کانون پرورش فکری و کودکان شهرستان امیدیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب یک همکار فرهنگی در شهرستان امیدیه

روز گذشته طی مراسمی با حضور گروهی از فرهنگیان و علاقمندان از کتاب خانم زهرا بلیوند رونمایی شد، او در گفتگو با خبرگزاری پانا هدف از تالیف کتاب را این چنین بیان کرد : ریاضی پایه پنجم ابتدایی کتابی است که به خوبی مطالب آموزش داده شده اما پیش بینی همه گروه های سنی را ندارد ضرورت بر این بود کتابی پاسخگوی دانش آموزانی که توانایی کمتری از ریاضیات دارند با دانش‌آموزانی که دریافت ریاضیات شان از سطح کتاب بالاتر است را پوشش بدهیم.

اوهمچنین ادامه داد: محتوا و موضوع کتاب مبحث ریاضی پایه پنجم می باشد که نکته اصلی و محوری آن مجموعه تکالیف خلاقانه ای است که در آن طراحی شده و نامگذاری این کتاب را به این سبب شازده کوچولو گذاشتم زیرا شخصیتی است که از اعداد ریاضی خوشش نمی آید و ریاضیات را دوست ندارد و من از این تناقض استفاده کردم.

ودرپایان تاکید داشت: لازم است همکاران محترم تلاش کنند تا آموزش را همراه پژوهش در کلاس درس ارائه دهند و تا زمانی که نگرش ما تغییر کند وبدانیم که هرگاه آموزش همراه با پژوهش باشد کلاس درسی مطلوب وموثری خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار