سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان:

کارگران ساختمانی از ورود و فعالیت در کارگاه های ساخت و ساز غیر مجاز خودداری کنند

همدان (پانا) - سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان ضمن هشدار به معماران و کارگران ساختمانی که در ساخت و سازهای غیرقانونی فعالیت می کنند با اشاره به قانون 100 شهرداری در خصوص پیشگیری و برخورد با عملیات ساختمانی غیرمجاز توسط واحد کنترل ساختمان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، هرگونه فعالیت کارگران مذکور در کارگاه ها و عملیات ساخت و ساز غیرقانونی را ممنوع بیان کرد.

کد مطلب: ۹۶۴۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگران ساختمانی از ورود و فعالیت در کارگاه های ساخت و ساز غیر مجاز خودداری کنند

محمدعلی گلشن گفت: در صورت ورود نیروهای کنترل ساختمان جهت تعطیل کردن کارگاه ها و عملیات ساخت و ساز غیرقانونی و ضبط لوازم ساخت و ساز مربوط به ایشان، این مدیریت هیچگونه مسئولیتی درخصوص ضبط لوازم مربوط به کارگر و بنا نداشته و تبعات تعطیلی کارگاه و ضبط لوازم به عهده مالک ساختمان و عوامل مربوط به آن خواهد بود.
او در ادامه با توجه به تبعات ضبط لوازم در ساخت و سازهای غیر مجاز از کلیه پیمانکاران، معماران و کارگران ساختمانی خواست تا قبل از انجام فعالیت ساختمانی از مجوز دار بودن کارگاه مورد نظر مطمئن شوند و با استعلام از مالک و رؤیت مجوز صادره از شهرداری نسبت به فعالیت در آن اقدام کنند.
گلشن در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد تا شکایات و گزارش های خود درخصوص ساخت و سازهای غیرمجاز را با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به سامانه جامع مدیریت شهری شهرداری همدان اطلاع رسانی و پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار