مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت 1.215میلیارد تومان کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - بیش از یک میلیارد و 215میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به 343 نوعروس و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است.

کد مطلب: ۹۶۴۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت 1.215میلیارد تومان کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان زنجانی

هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به خدمات ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب کمک‌هزینه ازدواج در شش‌ماهه نخست امسال، گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: 343 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات این نهاد در این بخش در شش ماهه نخست امسال بهره مند شده اند.
صفری همچنین ادامه داد: به همین منظور بیش از یک میلیارد و 215میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه تهیه جهیزیه برای نوعروسان و هدیه ازدواج برای نو دامادهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است.
وی بابیان اینکه از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال 847 میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد تأمین‌شده است، افزود: بیش از 368 میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیران در قالب کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.
صفری بابیان اینکه در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد ، خدمات مشاوره‌ای نیز به‌منظور پایداری ازدواج صورت گرفته توسط این نهاد به این گروه از جامعه هدف ارائه می‌شود، ادامه داد: رویکرد این نهاد از ارائه خدمات مشاوره ای به زوج های جوان تحت حمایت کمک به تحکیم نهاد خانواده و در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری، عقل معاش و تدبیر منزل بوده و موجب می‌شود ازدواج‌های صورت گرفته در بین جامعه هدف کمیته امداد از پایداری بالایی برخوردار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار