معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تصحیح، تعمیق و تثبیت نماز با آموزش طرح کلید بهشت

کرمانشاه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: تصحیح، تعمیق و تثبیت نماز با اجرای طرح کلید بهشت صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۶۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تصحیح، تعمیق و تثبیت نماز با آموزش طرح کلید بهشت

هرمز نوروزی‌فرد معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در جلسه آموزش عملی نماز در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان، رؤسای ادارات آموزش و پرورش و سوادآموزی و مسؤولین محلی و آموزش‌دهندگان این شهرستان بیان کرد: تصحیح، تعمیق و تثبیت نماز با اجرای (طرح کلید بهشت) در جامعه هدف نهادینه می‌شود.

نوروزی‌فرد تشریح کرد: بر اساس سیاست‌های سازمان نهضت سوادآموزی و برنامه‌ریزی‌های خاص معاونت سوادآموزی استان، ضمن آموزش سواد پایه در دوره‌های مختلف سوادآموزی، این طرح معنوی با هدف تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام و تصحیح قرائت صحیح اذکار نماز در کلاس‌ها آموزش داده می‌شود، کما اینکه این مهم در قالب کتاب آموزش "نماز، کلید بهشت" و نرم‌افزار اپلیکیشن با استفاده از گوشی‌های هوشمند در طول فرایند برگزاری کلاس‌ها اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: طرح مذکور در همه شهرستان‌ها، نواحی و مناطق مجری اجرا می‌شود و به منظور حفظ شبکه ارتباطی مخاطبان و عضویت داوطلبانه آنان درکانال‌های ارتباطی، از طریق سایت www.namaz.ir، سامانه جامع یاوران نماز www.namazportal.ir و سایت قنوت gunoot.net اقدام می‌شود.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان خاطرنشان ساخت: اجرای طرح آموزش عملی نماز (کلید بهشت) در سال گذشته به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی که سازمان نهضت سوادآموزی به استان‌ها اعلام و ابلاغ نمود حائز رتبه برتر کشور گردید که این موفقیت مرهون برنامه‌ریزی دقیق معاونت سوادآموزی، عملکرد حوزه سوادآموزی شهرستان‌ها، نواحی و مناطق، حمایت اعضای گروه بهبود کیفیت استان و مشارکت جدی و ارزشمند ستاد اقامه نماز استان و شهرستان‌ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار