سفر جادویی روی صحنه نمایش

اصفهان (پانا) - تئاتر "سفر جادویی" تا ۱۳ آبان در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به کارگردانی امیر شیخ جبلی به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۹۶۴۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سفر جادویی روی صحنه نمایش

کارگردان تئاتر سفر جادویی گفت: این اثر نمایشی در مرکز مهارت آموزی و آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سایه و توسط گروه تئاتر نگار سبز زنده رود با همکاری دفتر تخصصی تئاتر و تالارهنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تهیه شده است.
امیر شیخ جبلی اظهار کرد: تئاتر موزیکال "سفر جادویی" پیرامون دخترکی به نام دوروتی است که با همه چیز و همه کسی اختلاف دارد.
وی با بیان اینکه سفر جادویی در فضایی خلاق مخاطب را با دنیای جدیدی از هیجان و تخیل در قاب صحنه همراه می کند، افزود: این اثر اخلاقی تربیتی در قالب فانتزی به انسان دوستی، همدردی با مردم و صلح در سرزمینی بدون اختلاف می پردازد و کینه، انتقام، ظلم و دروغ را صفات ناپسندی عنوان می کند.
وی تصریح کرد: محمد قبادی نژاد، امیرحسین حسن پور، دانیتا دباغ، پرستو نوربخش، علی غفرانی، زهرا شیرانی، ارشیا نجف، الما حمیدی، پریناز سیم بان، بهار فراست، پارسا سعیدی، دانیال فیروزی، نهال کاویانی، نوا اصلحی و پارسا انوری از جمله بازیگران این نمایش هستند که به ایفای نقش می پردازند.
وی ادامه داد: تئاتر موزیکال "سفر جادویی" به نویسندگی حسن دولت آبادی از ۷ اجرا شده و تا ۱۳ آبان ماه هر شب از ساعت ۱۹ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار