تدوین کتاب جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آبان ماه امسال

یاسوج (پانا) - مدیر کل سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تدوین کتاب جغرافیای استان تا پایان آبان ماه امسال خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تدوین کتاب جغرافیای استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آبان ماه امسال

هادی زارع پور در نشست هماهنگی برای تدوین کتاب جغرافیای استان گفت: این کتاب که در شش فصل تدوین شده که مباحث جغرافیایی، طبیعی و انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد را تحلیل و بررسی می کند.

زارع پور افزود: کتاب جغرافیای استان با توجه به اقلیم هر استان تدوین می شود و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش که وظیفه تدوین کتب درسی را به عهده دارد، با توجه به کمبود مطالب علمی این کتاب، خواستار تدوین و آسیب شناسی کتاب جغرافیای استان و افزودن مطالب علمی جدید به این کتاب شد.

او با تاکید برضرورت اهمیت تدوین و آسیب شناسی کتاب جغرافیای استان و نگارش صحیح این کتاب در موضوع های محلی و منطقه ای، خواستار حمایت مسِئولان مرتبط در این خصوص شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: بر اساس ارتباط موضوعی با کتاب جغرافیای استان 21 دستگاه مرتبط با این کتاب شناسایی شده که تا 20 آبان فرصت دارند اطلاعات تکمیلی برای تدوین این کتاب را جمع آوری کرده و دراختیار آموزش و پرورش استان قرار دهند.

زارع پور گفت: مراحل تدوین این کتاب تا پایان آبان ماه به پایان رسیده و کتاب جدید در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار