معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و درمان خبر داد:

ارتقا رتبه دانشگاه علوم پزشکی همدان  به رتبه ۱۲ کشوری در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت 

همدان (پانا) - معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با بیان این که رتبه دانشگاه علوم پزشکی همدان در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت  از رتبه ۳۰ کشوری به رتبه ۱۲  کشوری ارتقا پیدا کرده است از وجود احتمال ارتقا رتبه کنونی تا پایان جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتقا رتبه دانشگاه علوم پزشکی همدان  به رتبه ۱۲ کشوری در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت 

سیما سادات لاری گفت: این جشنواره ها طبق نظرات داوری جز بهترین مسابقات سطح کشور است که نسبت به سال گذشته در بخش دانشجویی شاهد ۲۸ درصد، اساتید ۱۴۲درصد و کارمندان ۲۳ درصد افزایش شرکت کنندگان هستیم که در مجموع رشد ۲۹ درصدی نسبت به سال گذشته داشته و اضافه شدن قسمت هایی همچون مسابقات تیمی به جشنواره باعث جذابیت بیشتر آن شده است.
لاری با اشاره به افزایش رشد ۳۵۹ درصدی شرکت کنندگان نسبت به چهار سال گذشته در جشنواره، اظهار کرد: در جشنواره امسال مجموعاً ۸۲ هزار و ۵۸۲ نفر رشته شرکت کننده وجود دارد که ۴۶ هزار و ۵۵۴ نفر رشته کارمندان، ۴ هزار و ۷۶۲ نفر رشته اساتید و ۳۱ هزار و ۲۶۶ نفر رشته دانشجویان را شامل می شود که در پایان جشنواره ۳۸۱ نفر از سه گروه اساتید، دانشجویان و کارمندان مورد تقدیر واقع می شوند.
او در ادامه افزود: در مجموع ۱۴ هزار و ۶۹۸ اثر به این جشنواره ارسال شده است‌ که از این آثار ۲ هزار و ۴۰۰ اثر در بخش پژوهشی، ۶۸۷ اثر در بخش فناوری، ۸ هزار و ۷۳۷ اثر در بخش هنری و ۲ هزار و ۸۷۴ اثر در بخش ادبی ارسال شده است.
لاری از حضور ۷ داور قرآنی همدانی در جشنواره خبر داد و افزود: مسابقات در ۷ بخش آوایی، هنری، تیمی، معارفی، پژوهشی، ادبی و فناوری برگزار می شود که دربرگیرنده ۴۴رشته بوده و داوری آن به عهده ۳۵ داور برجسته قرآنی کشور است.
معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری ۱۱ کارگاه در حاشیه این جشنواره، گفت: برگزاری این تعداد کارگاه نسبت به سال گذشته رشد ۳ و نیم درصدی داشته است.
او با بیان این که این جشنواره در بهبود فضای معنوی دانشگاه ها مؤثر خواهد بود، گفت: برای افزایش سرمایه فرهنگی، هیچ منبع و سرمایه ای بالاتر از قرآن وجود ندارد چرا که می تواند باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی شود.
رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار