جلسه اولیای دانش آموزان طرح پراکنده شاهد در مرکز مشاوره پیربکران برگزار شد

پیربکران(پانا) - رئیس اداره بنیاد شهید فلاورجان گفت: مطمئن باشید طبق استعداد و علاقه دانش آموزان، هدایت تحصیلی انجام می شود.

کد مطلب: ۹۶۴۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه اولیای دانش آموزان طرح پراکنده شاهد در مرکز مشاوره پیربکران برگزار شد

رفیعی رئیس اداره بنیاد شهید فلاورجان در جلسه اولیای دانش آموزان طرح پراکنده شاهد گفت: 3 نهاد در جامعه وجود دارد که در بحث تربیت فرزندان بسیار تاثیر دارد: خانواده، مدرسه و اجتماع. اگر همسویی بین این 3 نهاد وجود نداشته باشد بحث تربیت فرزندان دچار مشکل می شود. اهداف انتخابات انجمن اولیا و مربیان که در ماه گذشته در مدارس برگزار شد، این است که شما را به محیط مدرسه نزدیک کند.

وی در ادامه از اولیا خواهش کرد به عنوان یک مجموعه ایثارگر، همانطور که از افراد خاصی هستند، فرزندان آنها هم باید خاص و نمونه باشند.

رفیعی بیان داشت: ارتباط شما با آموزش و پرورش بسیار مفید است. بدون ارتباط موثر والدین با آموزش و پرورش موفقیتی عاید فرزندان شما نمی شود.

وی درباره شخصیت فرزندان اذعان داشت: شخصیت هیچکس مثل هم نیست. فرزندان را با هم مقایسه نکنید. هر شخص باید با خودش مقایسه شود. همه باید بدانیم چگونه زندگی کنیم. این کلاس ها یعنی مسیر زندگی را چگونه طی کنیم.

رفیعی در پایان خطاب به اولیا گفت: انتخاب رشته موضوعی حساس برای آینده فرزندان است. مطمئن باشید طبق استعداد و علاقه دانش آموزان، هدایت تحصیلی انجام می شود. پس بگذارید فرزندان شما طبق این معیار در دبیرستان ثبت نام کنند که آینده موفقی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار