مرگ البغدادی و هیاهویی برای هیچ

تهران (پانا) - ۲ روز است که سر تیتر بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی به مرگ و کشته شدن فرد اول داعش اختصاص یافته و دونالد ترامپ کشته شدن این فرد را برای خود یک پیروزی بزرگ می داند.

کد مطلب: ۹۶۴۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مرگ البغدادی و هیاهویی برای هیچ

ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی و جنایتکار داعش به هلاکت رسید و آن هم با ادعای آمریکاییها که گفته اند طی یک عملیات طراحی شده از قبل آن را انجام داده اند کشته شده است. فارغ از اینکه خبر کشته شدن این فرد جانی برای هر انسان آزاده‌ای در دنیا مسرت بخش است اما معلوم نیست که قاتلان این جانی چرا جشن می گیرند و در بوقهای خود می دمند و چرا هیاهو به پا می‌کنند.

اگر نگاهی به داعش و عملکرد این گروه تروریستی داشته باشیم خواهیم دید که این گروه توسط همان‌هایی ساخته شده است که امروز کشته شدن رهبر آن را جشن می گیرند. روزی که داعش در کشورهای سوریه و عراق نمایان شد و به کشتار وحشیانه مردم این کشورها پرداخت کسی نبود از همین بانیان داعش سوال کند که با چه هدفی آنها را به وجود آوردند و چرا آنها را از لحاظ نظامی و مالی به طور کامل تامین نمودند.

گروهی که با نام اسلام به وجود آمد اما به کشتار مسلمانان پرداخت. ظاهر و اسم آنها اسلام ومسلمانی بود ولی باطن آنها و رفتارآنها شیطان و جنایت بود. گروهی که نه به بچه و نه به زن و نه به سالمند و نه به جوان رحم می کردند. و حتی آنهایی که در مقابلشان هم نمی ایستادند را از دم تیغ گذراندند تا نام اسلام را لکه دار کنند غافل از اینکه روزی اسلام ریشه آنها راخشک خواهد کرد.

داعش یک تفکر ضد اسلام اما بنام اسلام توسط همان جانیانی به وجود آمد که سالهاست از اسلام کینه به دل دارند و از گسترش روز افزون اسلام نگران و مضطرب هستند.آنهایی که حتی به صورت سطحی از اسلام خبر داشته و دارند از همان اول می دانستند که داعش نقطه مقابل اسلام است زیرا اسلام دین رافت، دین کرامت، دین دوستی و دین آزادگی است و دینی که حسین(ع) برای احیای آن سرش بر روی نیزه ها رفت.

ظلم هیچگاه پایدار نیست این سخن بزرگان دینی اسلام است. داعش نماد ظلم و شقاوت و شیطان پرستی است تفکری که هیچ‌گاه نمی تواند در کنار اسلام قرار گیرد. آمریکا و غرب این گروه وحشی را خلق کردند، تربیت نمودند و آن را به جان مسلمانان انداختند و برای اینکه جمعیت این گروه متحجر را افزونی دهند از ترفندهایی مانند سنت نکاح،وعده حوری، تطمیع مالی و... استفاده کردند تا انسانهای خام و معلوم الحال را جذب کنند.

داعش با پشتوانه کشورهای استکباری در سوریه و عراق خون‌ها ریخت و ظلم‌ها کرد تا پایدار شود اما دست خدا بیرون آمد و آنان را با همه پشتوانه های عظیم مادی و مالی چنان مغلوب کرد که حتی موسسان آنها هم پشتشان را خالی کردند.

آمریکائیها هیچ‌گاه از کینه خود نسبت به مسلمانان دست بر نمی دارند

استکبار جهانی و غرب که همواره از رویارویی مستقیم با مسلمانان هراس دارند سال‌هاست که به صورت غیر مستقیم و نیابتی جنگ بر علیه مسلمانان در سراسر جهان را به راه انداخته اند.آنها برای اینکه خود از لحاظ مالی ضرر نکنند از پول و بیت المال مسلمانان بر علیه آنان استفاده می کنند زیرا تقویت اسلام به شکست آنها خواهد انجامید.

تاریخ نشان می‌دهد هرجا کشتاری در بین مسلمانان به وجود آمده رد پای استکبار و آمریکا وجود داشته است. ایجاد جریان وهابیت، جنگ‌های چریک‌های فدائیان خلق در اول انقلاب، ایجاد گروهک منافقین، گروهکهای تروریستی در سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان وجاهای دیگر، طالبان در افغانستان،تحریک صدام برای حمله به ایران و در سالهای اخیر هم گروههای تکفیری چون داعش . اینها همه گروه‌هائی است که توسط آمریکائی‌ها و هم‌دستانش برای مقابله با اسلام ایجاد شده است.

دوستی آمریکا با برخی کشورهای اسلامی

آمریکا برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، خود را به برخی کشورهای منطقه نزدیک کرده است. عربستان یکی از این کشورهاست که بازیچه تمام عیاری برای آنهاست. با پول عربستان در کشورهای اسلامی جنایت می کنند. مسلمانان را کشتار می کنند و سلاح‌های در انبار مانده خود را به قیمتهای کلان به همین کشورها می فروشند تا چرخ اقتصادشان بچرخد.

آنها حتی عربستان را هم دوست خود نمی دانند همین چند روز پیش بود که ترامپ اعلام کرد که آمریکا فقط پول عربستان را می خواهد و آنها بجز پول چیزی ندارند و اگر پول نداشته باشند حتی آب آشامیدنی خود را نمی توانند تامین کنند. این حرف‌ها نشان می دهد که اگر تاریخ مصرف عربستان تمام شود به راحتی از آنها هم عبور خواهند کرد.

اما آمریکائی‌ها با پول این کشورها کاری را کرده اند که اگر با ده‌ها بمب اتمی نتوانند بر سر مسلمانان بیاورند به راحتی در کشورهای اسلامی حمام خون به راه می اندازند و مدام به کشتار مسلمانان مبادرت می ورزند. به راستی باید سوال کرد چرا کشتار فقط برای مسلمانان است و در غرب و آمریکا چنین چیزی نیست. و چرا این گروه‌های جنایتکار فقط در کشورهای اسلامی ظهور پیدا می کند . پیداست که دست‌های استکباری غرب و آمریکا در پشت این جنایت‌ها قرار دارد.

مهره های سوخته و هیاهوی ایادی آنها

آمریکائی‌ها که خود در خلق گروه‌های جانی و رهبران آنان ید طولائی دارند. بعد از بهره برداری از این گروه‌ها به یکباره با چرخشی ۱۸۰ درجه ای در مقابل آنها قرار می گیرند. و همین گروه‌هایی که خود آنها را ساخته یک شبه به دشمن بشریت برای آنان تبدیل می شوند و در هر جائی از دنیا باشند بر علیه آنان لشگر کشی می کنند.

امروز که داعش نفس‌های آخر خود را سپری می کند و رمقش توسط ارتش ومردم سوریه و عراق گرفته شده و در واقع تاریخ مصرفش تمام شده به یک گروه ضد بشری برای آمریکا تبدیل می شود. نقشه قتل رهبرش کشیده می شود و او را می کشند و سپس جشن می‌گیرند به‌گونه ای که رییس جمهورش با افتخار اعلام می‌کند صحنه کشتن البغدادی را از اول تا آخر دنبال کرده است.

اما آمریکائی‌ها باید بدانند که دستشان برای همه مردم دنیا رو شده است و این تغییر موضع آنها هیچ‌گونه تاثیری در تفکر مردم نسبت به استکبار و استعمار نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار