واکنش انصارالله به ادعاهای نتانیاهو مبنی بر وجود موشک ایرانی در یمن

تهران (پانا) - انصارالله یمن ادعاهای اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود موشک‌های ایرانی در یمن را رد کرد.

کد مطلب: ۹۶۴۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش انصارالله به ادعاهای نتانیاهو مبنی بر وجود موشک ایرانی در یمن

محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن و از رهبران انصارالله در واکنش به ادعاهای اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود موشک‌های ایرانی در یمن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «نتانیاهو نمی‌تواند یک جمله را بدون تناقض کامل کند. او می گوید که ایرانی‌ها شروع به ارسال موشک به یمن کرده‌اند سپس در توییت دیگری می‌گوید که "گسترش توان موشکی برای ایران همچنان یک هدف است"!

چگونه ایران به این سرعت اهداف خود را عملی کرد و پس از خودکفایی شروع به صادرات آن (موشک) به یمن کرد؟ اقدامات فریبکارانه شما (نتانیاهو) به پایان رسیده و زمان شما نیز پایان یافته است.

این اظهارات اسرائیلی‌ها تنها پیامی برای تداوم تجاوزها به ملت یمن است و این مساله به بیداری ملت یمن کمک می‌کند تا بر اطمینان‌شان از مشارکت حقیقی رژیم صهیونیستی در کنار ائتلاف آمریکایی، سعودی، اماراتی برای حمله به یمن افزوده شود.»

پیش از این نتانیاهو در جریان اظهاراتی در جمع اعضای آژانس یهود با ابراز نگرانی از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در صنعت موشکی گفته بود که «ایران خواهان توسعه موشک‌های دقیقی است که قادرند هر هدفی در اسرائیل را با خطای پنج تا ده متر نشانه بگیرند، و آنها اکنون در حال این کار هستند. ایران می‌خواهد از ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن به عنوان پایگاه‌هایی برای حمله به اسرائیل با موشک‌های بالستیک و موشک‌های دقیق استفاده کند. این یک خطر بسیار بزرگ است. در برخورد با این خطر ما باید دو کار را انجام دهیم. ما باید متحد شویم. ما باید قوی باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار