تجلیل ازدانش آموزان حافظ جزء ۳۰ قران کریم شهرستان حمیدیه

حمیدیه(پانا) آیین تجلیل از حافظان جزء ۳۰ قرآن کریم باحضورمعاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ،جمعی ازمعلمان واولیای دانش آموزان در دار القرآن ابرار شهرستان حمیدیه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۴۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل ازدانش آموزان حافظ جزء ۳۰ قران کریم شهرستان حمیدیه

علی طرفی جبرپور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در این مراسم اظهار داشت: قاریان و حافظان قرآن کریم مایه افتخار و سربلندی آموزش و پرورش و شهرستان هستند و تکریم و آموزش آنها از وظایف ذاتی حوزه پرورشی می باشد.

طرفی جبرپور ادامه داد: در مدارس ترغیب دانش آموزان به فعالیت های قرآنی بر اساس سند تحول بنیادین و تربیت اعتقادی صورت می گردد واز آنجایی که قرآن بهترین برنامه برای سعادتمندی و داشتن زندگی آرام بخش در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و روانی می باشد که بایستی به طور جدی سرلوحه کار فرهنگیان قرار گیرد و ترویج آن‌ امری ضروری است.

او افزود: طرح ملی حفظ قرآن از فعالیتهای مستمر کارشناس قرآن و عترت بوده که این طرح باید در همه مدارس فراگیر شود و دانش آموزان بیشتری به این طرح ملی دعوت و آموزش داده شوند.

گفتنی در پایان این مراسم ازمدیریت دارالقرآن و مربیان تشکر بعمل آمد و دانش آموزان که موفق به حفظ جزء سی قرآن کریم شدند با تقدیم هدایایی تجلیل گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار