جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس شهرستان سمیرم برگزار شد

سمیرم (پانا) - به منظور ترویج و گسترش فرهنگ نماز و نماز‌خوانی در مدارس جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس شهرستان سمیرم در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد

کد مطلب: ۹۶۴۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی ائمه جماعات مدارس شهرستان سمیرم برگزار شد

در این جلسه که با حضور مدیر آموزش و پرورش، مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع)، ریئس سازمان تبلیغات اسلامی ودبیر ستاد اقامه نماز شهرستان برگزار شد معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان با ارائه گزارش درخصوص فعالیت ائمه جماعت روحانی در مدارس، برهمکاری حوزه‌های علمیه و اداره تبلیغات اسلامی به‌منظور ترویج و توسعه فرهنگ نماز و احکام معارف اسلامی در بین دانش‌آموزان تأکید نمود.

حبیب الله قاسمی با اشاره به هماهنگی ائمه جماعت با مدیران مدارس درتشکیل نماز جماعت بیان داشت: قطعا نماز جماعتی که با همفکری امام جماعت ومدیر مدرسه ودانش آموز برگزار شود سازنده تر خواهد بود.

در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمیرم نیز با بیان اینکه ائمه جماعات باید وقت کافی برای برنامه‌های فرهنگی مدارس بگذارند خواستار شرکت مدیران و دبیران در نماز جماعت شد.

وی با بیان اینکه ارتباط بیشتر روحانیون و مدارس روحیه معنوی دانش آموزان را بیشتر می کند، عنوان کرد:حضور روحانیون در مدارس در راستای افزایش کیفیت مسائل آموزشی ، دینی و پرورشی می باشد.

یادآور می‌شود، در این جلسه ائمه جماعات مدارس با ارائه راه ‌کارهای لازم به منظور برگزاری باشکوه نماز جماعت در مدارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار