جلسه ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان در سازمان دانش آموزی اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - در این جلسه که با حضور مدیر، معاون و مسئولین سازمان دانش آموزی استان همراه بود، پیرامون مسائل برگزاری مراسم پر شور 13 آبان بحث و تبادل نظر شد.

کد مطلب: ۹۶۴۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان در سازمان دانش آموزی اصفهان برگزار شد

عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تسلیت ایام رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به بیان اهمیت این جلسه پرداخت.
زهیری گفت: امسال نیز ما باید با حضور خود و پیشتازان استان در این راهپیمایی به دشمنان انقلاب اسلامی نشان دهیم که از تمامی آرمان های انقلاب دفاع خواهیم کرد.
وی افزود: باید با تکیه بر شعار امسال روز 13 آبان "استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا" روحیه استکبار ستیزی و بصیرت افزایی و روشنگری نیروهای ارزشی و انقلابی را بالا ببریم.
زهیری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تبیین گام دوم انقلاب گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند گام دوم انقلاب مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است. ما باید اخلاق، معنویت، عزت، عقلانیت و برادری را به یکدیگر آموزش دهیم تا از نسلی به نسل بعد منتقل گردد.
وی تاکید کرد: پیشتازان استان با نماد سازمان دانش آموزی طبق روال سال های قبل با حضور پر رنگ خود این روحیه استکبار ستیزی را به نمایش خواهند گذاشت.
در پایان هریک از اعضای سازمان دانش آموزی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار