همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن ایران

برگزاری چندین همایش و نشست تخصصی با محور توسعه معدن و صنایع معدنی کشور

تهران (پانا) - توسعه معدن و صنایع معدنی کشور در سه بخش اصلی(اکتشاف،استخراج و فرآوری)، محور اصلی برگزاری چند همایش، کارگاه و نشست تخصصی است که در روزهای برپایی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کان مین 2019) و با حضور دستندرکاران، صاحبان معادن و مسولان دولتی و بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۴۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چندین همایش و نشست تخصصی با محور توسعه معدن و صنایع معدنی کشور

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات وابسته، این نمایشگاه از 9 تا 12 آبان با حضور و مشارکت ده‌ها شرکت داخلی و خارجی بویژه کشورهای مختلف اروپائی در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تحریم‌ها و چالش‌های تولید، نشست کمیته اکتشاف خانه معدن ایران، محیط زیست و معدن کاری سبز، الگوی ساده از تیپ‌های ذخایر مس و ارتباط آن ها با زون‌های ساختاری ایران، نقش دولت در تسهیل و توسعه درآمدهای غیر نفتی و استارتاپ‌های معدنی و شرکت‌های دانش بنیان برخی از عناوین کارگاه‌ها و پنل‌های پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات وابسته است.

توسعه اکتشاف، ماشین ‌سازی در حوزه معدن و صنایع معدنی، فعال‌سازی معادن کوچک و متوسط، صادرات مواد معدنی و جلوگیری از خام‌فروشی و بازیافت باطله‌های معدنی، بررسی چالش‌های موجود در بخش اکتشاف، معرفی کنسرسیوم‌های بزرگ اکنشاف، چالش‌های مدیریت منابع آب، مسئولیت اجتماعی معدن کاران، بازسازی معادن و گذار ابزارهای مالی و سرمایه‌گذاری در معادن و صنایع معدنی برخی موضوع‌هایی است که در این همایش‌ها و کارگاه‌های علمی مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات وابسته بیش از 170شرکت و واحد تولیدی داخلی و 30 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها،جدیدترین و نوین‌ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در فضائی بالغ بر 17 هزار متر مربع ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی،ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته و در کنار شرکت‌های داخلی، شرکت کنندگان خارجی از شش کشور آلمان،ترکیه، چین، روسیه و لهستان حضور دارند و نوین‌ترین تجهیزات، دستگاه‌ها و صنایع مرتبط با بخش معدن را به نمایش عموم گذاشتند. از این تعداد کشورهای آلمان و چین بصورت گروهی در نمایشگاه مشارکت دارند.

در این نمایشگاه؛ انواع صنایع و تجهیزات معادن زیر زمینی و روباز، دستگاهها، تجهیزات و ماشین‌آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی،دستگاهها و ماشین‌آلات حفر و نگهداری تونل، دستگاه‌ها و تجهیزات مرتبط به فرآوری معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات اکتشاف معادن،تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات، سنگهای ساختمانی و تزئینی، تجهیزات برش و فرآوری سنگ تزئینی، سنگهای قیمتی و گرانبها، معدن و محیط زیست،سیستم های تهویه معادن، نرم افزارها و سیستمهای پردازش داده های معدنی، تکنولوژیهای نوین در صنعت معدن،مواد منفجره و تجهیزات انفجار،تجهیزات تامین برق و روشنائی معادن،تجهیزات و تخلیه و آبرسانی معادن زیرزمینی به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین‌آلات وابسته از 9 تا 12 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل د ائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار