در گفت‌وگو با پانا

محمد نوری: استراماچونی نشان داده مربی بدی نیست اما عیار واقعی استقلال از این هفته مشخص می‌شود

بعید است استقلال مقابل تیم‌های بالای جدولی بدون مشکل بازی کند

تهران (پانا) – عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال معتقد است اگر استراماچونی زمان داشته باشد می‌تواند برای استقلال نتایج خوبی بگیرد.

کد مطلب: ۹۶۴۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد نوری: استراماچونی نشان داده مربی بدی نیست اما عیار واقعی استقلال از این هفته مشخص می‌شود

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره شرایط استقلال و پنج پیروزی متوالی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: «خوشبختانه شرایط استقلال روز به روز در حال بهتر شدن است. استراماچونی با فوتبال ایران و بازیکنان استقلال آشنا شده است. او نشان داده مربی بدی نیست و اگر به او زمان داده شود، توانایی کسب نتایج قابل قبول برای این تیم را دارد. البته نباید فراموش کنیم دست استراماچونی در برخی پست‌ها خالی است، استقلال در پست‌های هافبک طراح و مهاجم بازیکن تمام عیار ندارد.»

وی ادامه داد: «استراماچونی نشان داده مربی جدی و کاربلدی است و بازیکنان هم جواب اعتماد او را دادند. اما به نظرم بازیکنان استقلال هنوز تجربه کافی ندارند و اینکه ما فکر کنیم این تیم مقابل تیم‌های بالای جدول بدون هیچ ایرادی بازی می کند بعید به نظر می‌رسد.»

پیشکسوت استقلال درباره مصدومیت داریوش شجاعیان و خالی شدن دست استراماچونی گفت: «داریوش بازیکن خیلی خوبی است و زحمات زیادی هم می‌کشد اما متأسفانه گرفتار مصدومیت شد. به نظرم باشگاه استقلال با جذب نکردن مهره‌های مدنظر استراماچونی باعث شده با مصدومیت این بازیکنان شرایط را برای سرمربی سخت کند. در حال حاضر بازیکنی که توانایی‌های او در سطح شجاعیان باشد در استقلال نیست و بازیکنان دیگر باید نبود او را جبران کنند.»

نوری در مورد بازی‌های دشواری که پیش روی استقلال است اظهار کرد: «استقلال از این هفته کار سختی پیش رو دارد. مصاف با تیم‌های تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران، سپاهان و شهر خودرو که تا اینجا از تیم‌های آماده جدول رده‌بندی بوده‌اند و برخی از آن‌ها مدعی قهرمانی هستند، عیار واقعی استقلال را نشان می‌دهد. اگر استراماچونی بتواند در این ۵ دیدار که سه مسابقه آن در خارج از خانه است بالای ۱۰ امتیاز بگیرد، می‌تواند تیمش را نیم فصل در میان ۴ تیم برتر بالای جدول قرار دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار