حبس و جریمه نقدی برای شکارچیان متخلف در کاشان

کاشان (پانا) -رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از صدور دو حکم زندان و جریمه نقدی برای متخلفان شکار در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حبس و جریمه نقدی برای شکارچیان متخلف در کاشان

حسین خادمی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: حکم اول، مربوط به متخلفان شکار و صید بود که اقدام به زنده گیری غیر مجاز چهار قطعه پرنده سهره طلایی در زمان شکار ممنوع نموده بودند که پس از دستگیری، پرونده آنها به مراجع قضایی فرستاده شده بود.
وی افزود: دادگاه بدوی تخلف شکارچیان را با توجه به دفاعیات بلاوجه متهمان و سایر قرائن اثباتی بزه های انتسابی به ایشان را محرز دانسته و با استناد به مفاد مواد 10 و 11 قانون شکار وصید هر یک از متهمین را به تحمل شش ماه حبس تعزیری محکوم نمود.
وی تصریح کرد: حکم دوم نیز مربوط به یک شکارچی متخلف بود که اقدام به شکار غیر مجاز یک رأس کل وحشی در زیستگاههای شهرستان کاشان نموده بود پس از طی مراحل دادرسی، دستگاه قضایی رای به محکومیت در دادگاه بدوی صادر کرده بود.
خادمی گفت: دادگاه تجدید نظر نیز پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته با استناد ماده 458 قانون مجازات اسلامی و سایر موازین قانونی، شخص خاطی را به پرداخت بیست و دو میلیون و پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار