مدیرکل حمایت از مشاغل: اگر کارفرمایان و سهامداران به وظایف خود عمل کنند شاهد تنش‌های نا‌خوشایند نخواهیم بود

تهران (پانا) - به‌گفته مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، اگر مدیران و کارفرمایان بویژه سهامداران اصلی بنگاه‌های به وظایف خود در قبال کارگران به موقع عمل نمایند شاهد تنش‌های ناخوشایند نخواهیم بود.

کد مطلب: ۹۶۴۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل حمایت از مشاغل: اگر کارفرمایان و سهامداران به وظایف خود عمل کنند شاهد تنش‌های نا‌خوشایند نخواهیم بود

به‌گزارش ایلنا، کریم یاوری گفت: به‌عنوان نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بررسی و رسیدگی به وضع بنگاه‌های مشکل‌دار از همه عزیزان کارگر، بویژه نمایندگان آنان تقاضا دارم خواسته‌های صنفی و حقوقی خود را صرفاً و صرفاً از مجاری قانونی و با ارائه دادخواست به ادارات کار پیگیری نمایند و مطمئن باشند خدمتگزاران آنها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دقت و توجه لازم این خواسته‌ها را مورد رسیدگی و حل وفصل قرار می‌دهند.

او با بیان اینکه کارگران شریف بیش از هر کس دیگری پایند به قانون و موازین و مقررات قانونی هستند، افزود: اگر مدیران و کارفرمایان بویژه سهامداران اصلی بنگاه‌های به وظایف خود در قبال کارگران به موقع عمل نمایند شاهد تنش‌های ناخوشایند نخواهیم بود.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، افزود: کارگران ایران اسلامی از وفادارترین اقشار به انقلاب و رهبری و نظام هستند. اکثریت قاطع کارگران خواسته‌های خود را از مجاری قانونی دنبال می‌کنند.

او افزود: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیران و همکاران استانها مکلف هستند ضمن انجام بازرسی‌های قانونی سرکشی به بنگاه‌ها و دیدار با کارگران و کارفرمایان بویژه بنگاه‌های مشکل‌دار را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

یاوری تصریح کرد: از خواسته‌های صنفی قانونی کارگران مطابق مقررات حمایت می‌کنیم و در اولویت بررسی و رسیدگی قرار می‌دهیم. تاکید دارم که با همدلی و صمیمیت بین کارگران و کارفرمایان برای حل مشکلات بنگاه‌ها رونق تولید حاصل خواهد شد. در ضمن اقدام‌هایی مانند بستن ریل مورد تایید قاطبه کارگران نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار