بازدید مسئولان آموزش و پرورش اصفهان از مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل(ع)

اصفهان (پانا) - مسئولین آموزش و پرورش استان با حضور در مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل(علیه السلام) از امکانات این مرکز بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۹۶۴۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولان آموزش و پرورش اصفهان از مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل(ع)

مدیر کل و مسئولین آموزش و پرورش استان با حضور در مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل(علیه السلام) اصفهان وابسته به انجمن بهداشتی درمانی حضرت ابوالفضل(علیه السلام)، با مدیر و مسئولین این مجموعه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در راستای توسعه همکاری ها و تعاملات صورت پذیرفت، اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت ایام پایانی ماه صفر بیان داشت: آموزش و پرورش با بهره بردن از پتانسیل عظیم فرهنگیان و دانش آموزان، بزرگ ترین دستگاه کشور و استان محسوب می شود و به همین سبب نیاز به برقراری ارتباطات موثر با سایر دستگاه ها، نهادها، خیریه ها و ... در آن وجود دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به بازدیدهای قبلی مسئولین آموزش و پرورش استان از مراکز درمانی و بهداشتی وابسته به انجمن های خیریه افزود: استان اصفهان با بهره بردن از ظرفیت خیرین نیک اندیش اینک دارای پتانسیلی عظیم و مجموعه ای شگرف از اقدامات ماندگار است و به همین سبب باید قدردان همت بلند خیرین باشیم.
اعتدادی در پایان با تاکید بر تلاش برای افزایش رفاه فرهنگیان افزود: مجموعه آموزش و پرورش استان در راستای افزایش رفاه فرهنگیان، آمادگی همکاری و تعامل با مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و استفاده از امکانات بسیار مطلوب این مرکز را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار