حضور 4000 دانش آموز اعزامی به راهیان نور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

تهران (پانا) - به گفته عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران، تعداد 4000 نفر از دانش آموزان اعزامی به راهیان نور روز شنبه یازدهم آبان ماه از حرم امام خمینی (ره) عازم مناطق جنوب و غرب خواهند شد.

کد مطلب: ۹۶۴۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور 4000 دانش آموز اعزامی به راهیان نور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اعلام این خبر گفت: در سال تحصیلی جاری نزدیک به یک میلیون نفر از دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در هشت دفاع مقدس بازدید خواهند نمود تا ضمن آشنایی با سیره شهدا از فضای معنوی اردوهای راهیان نور بهره برداری نمایند.

عبدالرسول کریمی افزود: روز شنبه یازدهم آبان ماه این حرکت ارزنده فرهنگی به صورت همزمان در سراسر کشور و با رزمایشی 40000 نفره از استان های مختلف کشور آغاز می شود که مراسم نمادین آن با حضور 4000 دانش آموز با شرکت استان های تهران، قم، قزوین، سمنان، البرز، مازندران و مرکزی از حرم امام خمینی (ره) انجام می پذیرد.

کریمی تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره) که تمامی دستاوردهای دفاع مقدس حاصل حضور ذی قیمت آن عزیز سفرکرده بوده و خواهد بود را از اهداف این برنامه دانست و افزود: جای خوشحالی است که شهر تهران میزبان این برنامه و مسئول برگزاری مراسم نمادین افتتاحیه اردوهای راهیان نور سال 98 تعیین شده است که با حضور وزیر محترم و مسئولین لشکری و کشوری به شکلی باشکوه برنامه ریزی شده و اجرا می گردد.

رئیس کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهر تهران اظهار امیدواری کرد این اردوها با کیفیتی مناسب، امنیت بالا و با نتایج ارزنده فرهنگی و تربیتی در سال 98 به پایان رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار