کدام مقامات در مراسم یادبود دختر سفیر ایران در روسیه حضور یافتند

فرزند علی یونسی از ابهام خانواده درباره علت مرگ دختر مهدی سنایی خبر داد

تهران (پانا) - مراسم یادبود دختر سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و نوه علی یونسی، دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بعد از ظهر امروز در مسجد نور تهران با حضور مقامات کشوربرگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۴۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کدام مقامات  در مراسم یادبود دختر سفیر ایران در روسیه حضور یافتند

عارفه سنایی دختر 28 ساله مهدی سنایی هفته گذشته در آپارتمان خود در مسکو فوت شد.

اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز(شنبه) با حضور در مسجد نور تهران، با قرائت فاتحه، از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت مسألت کرد.

همچنین بر اساس گزارش ایرنا،‌ علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، علی جنتی وزیر اسبق ارشاد ، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری، عبدالله جاسبی رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امورخارجه ، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پروش، سعید نمکی، وزیر بهداشت، محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی حضور دارند.
حمیدرضا آصفی، سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه، حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی دولت، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، مجتبی دمیرچی رئیس میز روسیه، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت دهم، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدرضا خاتمی، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی،تعدادی از سفرای ایران در خارج از کشور، دیپلمات‌های ارشد وزارت امور خارجه و شماری از نمایندگان مجلس از دیگر چهره‌های حاضر در این مراسم هستند.

برخی رسانه‌های روسی علت مرگ دختر سفیر ایران در روسیه را خودکشی اعلام کرده بودند.

یکی از نزدیکان مرحومه عارفه سنایی دختر سفیر ایران در مسکو در واکنش به برخی اخبار درباره نحوه درگذشت او اعلام کرد که متاسفانه این اتفاق ناگوار در جایی اتفاق افتاده است که برای ما امکان تحقیق و پیگیری دقیق و رفع ابهامات فراهم نیست.

حسن یونسی برادر همسر مهدی سنایی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: «برای ما و خانواده ایشان هم هنوز ابعاد این حادثه روشن نیست که بتوان توضیحی در مورد آن داد. برای ما هم سوال است که با وجود تکذیب از سوی سفارت ایران در روسیه، برخی رسانه های خارجی با چه انگیزه ای چنین خبرهایی را منتشر کرده‌اند.»

او خاطرنشان کرد: «متاسفانه این اتفاق ناگوار در جایی اتفاق افتاده که برای ما امکان تحقیق و پیگیری دقیق و رفع ابهامات فراهم نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار