در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

لاله صبوری: بازخوردهای مخاطبان در تغییر آهنگ برنامه «اکران» نقش دارد

تهران (پانا) - مجری برنامه سینمایی «اکران» عقیده دارد این برنامه نوپا با استفاده از بازخوردهای مخاطبان به تدریج بهتر خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۴۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
لاله صبوری: بازخوردهای مخاطبان در تغییر آهنگ برنامه «اکران» نقش دارد

لاله صبوری بازیگر و مجری تلویزیون که این روزها، در مقام مجری - کارشناس، برنامه سینمایی «اکران» را برای پخش اینترنتی آماده می‌کند، بعد از پخش قسمت نخست این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره زمان پخش این برنامه گفت: «قرار بود پخش برنامه را از 22 شهریور آغاز کنیم که به علت همزمانی با ایام سوگواری محرم این تاریخ به تعویق افتاد و جمعه 26 مهرماه پخش اینترنتی قسمت نخست «اکران» آغاز شد. این برنامه هر هفته جمعه‌ها ساعت 22 از سایت «آپارات» پخش خواهد شد.»

نحوه انتخاب موضوعات و جزئیات تهیه این برنامه اظهار کرد: «اتاق فکری برای برنامه «اکران» داریم که در آن کارشناسان و تهیه‌کننده برنامه درباره انتخاب موضوعات برای هر قسمت و روند تولید تصمیم‌گیری می‌کنند.»

وی ادامه داد: در بخش سینمای ایران یکی از فیلم‌های سینمایی در حال اکران و همچنین یک فیلم کوتاه یا مستند انتخاب می‌شود و برنامه باحضور کارگردان‌های این دو فیلم‌ ضبط می‌شود. همانطور که می‌دانید در قسمت اول برنامه، که جمعه 26 مهر 98 پخش شد، مهمانان ما آقای علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم «مردی بدون سایه» و کریم لک‌زاده کارگردان فیلم کوتاه «یک ماچ سینمایی» بودند.»

صبوری درباره بخش سینمای جهان برنامه «اکران» گفت: «در بخش فیلم‌های خارجی هم هر هفته یک فیلم سینمایی یا یک سریال برای معرفی به مخاطبان برنامه درنظر گرفته می‌شود؛ که در قسمت نخستِ «اکران» سریال امریکایی «چرنوبیل» را معرفی کردیم. در برنامه بعدی هم به جای سریال یک فیلم سینمایی خارجی معرفی خواهد شد.»

مجری برنامه اکران با تاکید بر پویایی این برنامه سینمایی عنوان کرد: «برنامه «اکران» برنامه‌ای پویا و جلورونده است. ما بازخوردهای مخاطبان را گردآوری و تحلیل می‌کنیم تا با اصلاح و اعمال این نظرات به سمت تولید برنامه‌ای جذاب و مفید حرکت کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار