بازدید مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش از مدارس شبانه روزی منطقه جعفرآباد

اردبیل (پانا) - مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور به همراه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از مدارس شبانه روزی عشایری منطقه جعفرآباد بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۶۳۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش از مدارس شبانه روزی منطقه جعفرآباد

در این بازدید مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از تلاش های بی نظیر وارزنده مسئولان در رسیدگی به مشکلات مدارس عشایری استان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که درحضور شما فرزندان عشایری ومدیران زحمتکش منطقه جعفرآباد هستم.

محمد رضا سیف تصریح کرد: دراستان اردبیل ، منطقه جعفرآباد از لحاظ وسعت جغرافیایی از سایر مناطق استان اردبیل چشمگیر بسیار دارد و جزء مناطقی محسوب می شود که دارای فرهنگ غنی و آداب و رسوم سنتی است و مانیز نهایت سعی وتلاش خود رابرای حفظ این میراث ارزشمند وانتقال آن به نسل آینده را خواهیم داشت.

او همچنین در ادامه بازدید از مدارس عشایری گفت: برای حفظ این میراث گرانبها و رسیدگی به مشکلات مدارس عشایری منطقه نیاز ها وکمبودها مورد بررسی واقدامات مهمی در این زمینه صورت می گیرد.

مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور بر رعایت عدالت در ارائه امکانات و تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری تاکید کرد و اظهار داشت: رفع نیازهای سخت افزاری برای حیطه آموزش در عشایر ضروری است.

رئیس اداره عشایری اداره کل آموزش وپرورش اردبیل نیز درخصوص ظرفیت ها و استعداد های منطقه عشایری جعفرآباد گفت: امروزه ما شاهد موفقیت های روز افزونی از دانش آموزان منطقه عشایری جعفرآباد هستیم وبا توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «عشایر ذخایر انقلاب است» ما نیز به نوبه خود درتلاش هستیم تا ظرفیت ها و استعداد مناطق عشایری ایران اسلامی را برای نسل های آینده انتقال دهیم.

عطایی در بازدید از مدارس عشایری منطقه جعفرآباد به اهمیت حفظ آداب و رسوم عشایری و رسیدگی به مشکلات مدارس عشایری اشاره کردو افزود: امیدواریم با عنایت مدیر کل عشایری وزارت آموزش وپرورش کشور به رفع کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی و حل مشکلات مدارس عشایری استان و مناطق محروم گام مهمی در راه تعلیم و تربیت صحیح دانش آموزان برداریم.

در ادامه بازدید علیرضا فداکار رئیس اداره آموزش وپرورش ضمن خیر مقدم گویی تقدیر وتشکر از زحمات مدیر کل عشایری وزارت آموزش وپرورش کشور وهیات همراه در منطقه به مشکلات وکمبوهای مدارس شبانه روزی منطقه اشاره کرد وخواستار ایجاد مدرسه شبانه روزی دخترانه در منطقه عشایری جعفرآباد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار