فصل مشترک وقایع 13 آبان ظلم ستیزی و آمریکا ستیزی است

یزد(پانا) - جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با مرور وقایع تاریخی 13 آبان گفت : فصل مشترک همه وقایع 13 آبان در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی ظلم ستیزی و آمریکا ستیزی است.

کد مطلب: ۹۶۳۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
فصل مشترک وقایع 13 آبان ظلم ستیزی و آمریکا ستیزی است

"سعید زارع " در نشست کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد گرامیداشت 13 ابان که هم اکنون در سالن شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش درحال برگزاری است از آغاز راهپیمائی یوم الله 13 آبان از ساعت 8:30 روز دوشنبه 13 آبان در یزد خبرداد وافزود : این راهپیمائی با شعار محوری "استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی ، سرآغاز افول آمریکا" از دو مسیر به سمت چهارراه شهدا و حسینیه امیرچقماق برگزار می شود.

"زارع " در خصوص این مسیرها گفت : مسیر اول از میدان شهید بهشتی ، خیابان امام (ره) به طرف میدان شهدا خواهد بود و مسیر دوم از چهارراه بعثت ، خیابان قیام و چهاراه شهدا در نظر گرفته شده است .

وی به برگزاری زنگ استکبارستیزی در مدارس استان اشاره کرد وگفت : زنگ استکبار ستیزی نیز در روز 12 آبان در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد .

درادامه این نشست درمورد لزوم توجه بیشتر به محتوای برنامه راهپیمائی 13 آبان ، اجرای برنامه ها با رویکرد دانش آموزی و توسط خود دانش آموزان تاکید و نحوه تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان توسط اتوبوسرانی و مسائل ترافیکی مسیر راهپیمائی مورد بررسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار