معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان کرمانشاه:

انتخاب 20درصد مدارس استان به عنوان مجریان طرح یاریگران زندگی

کرمانشاه (پانا) - سیدمجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی از انتخاب 20 درصد مدارس استان درسال تحصیلی 99/98 به عنوان مجریان طرح یاریگران زندگی خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۳۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب 20درصد مدارس استان به عنوان مجریان طرح یاریگران زندگی

مجتبی موسوی معاونت پرورشی و فرهنگی در نشست مشترک کمیته فرهنگی و پیشگیری، کمیته بهداشت و روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: کانون یاریگران زندگی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور ظرفیت‌سازی برای رشد و توسعه برنامه‌ها و خدمات پیشگیرانه در مدارس استان و با هدف افزایش کارایی و اثر‌بخشی فعالیت‌های پیشگیرانه تشکیل می‌شود.

موسوی افزود: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزیر آموزش و پرورش در کل کشور و همچنین براساس تفاهم‌نامه بین اداره کل آموزش و پرورش استان با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال تحصیلی جاری عملیاتی می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: طرح یاریگران زندگی با شعار ((یاریگر هم باشیم )) در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور فعالیت می‌کند و هدف از اجرای آن آموزش و توانمند‌سازی، ترویج و فرهنگ‌سازی و رصد و مداخله می‌باشد.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان افزود: توانمندسازی معلمان و آموزگاران مدارس روستایی و عشایری استان به‌عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در راستای طرح یاریگران زندگی در دستور کار اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معرفی کرد که جزییات آن از سوی این معاونت به زودی اعلام می‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار