رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان:

کلاس آینده نگری در شورای دانش آموزی برگزار شد

کرمان ( پانا ) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در حاشیه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی به خبرنگار پانا گفت:در راستای اجرای فعالیت هشت دوبرگزاری انتخابات شورای دانش آموزی ذیل برنامه ی ابلاغی شماره ی ۱ با عنوان توانمندسازی اعضای شورای دانش آموزی از زیر نظام مدیریت و راهبری موضوع بخشنامه ۹۳۷۳در تاریخ ۲۷/۱/۹۸ که به استان ها ابلاغ شده .

کد مطلب: ۹۶۳۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کلاس آینده نگری در شورای دانش آموزی برگزار شد

هاشم برآوردی در حاشیه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی به خبرنگار پانا گفت:در راستای اجرای فعالیت هشت دوبرگزاری انتخابات شورای دانش آموزی ذیل برنامه ی ابلاغی شماره ی ۱ با عنوان توانمندسازی اعضای شورای دانش آموزی از زیر نظام مدیریت و راهبری موضوع بخشنامه ۹۳۷۳در تاریخ ۲۷/۱/۹۸ که به استان ها ابلاغ شده .بیست و دومین انتخابات شورای دانش آموزی با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب در تمامی مدارس استان به جز مدارس ابتدایی دوره اول یعنی اول ، دوم و سوم در سایر مدارس به طور همزمان انتخابات شورای دانش اموزی با نشاط هر چه تمام تر برگزار می شود.

برآوردی گفت: در مرکز استان به صورت پایلوت در دبیرستان دخترانه دور اول فرزانگان بیش از ۴۰۰ دانش آموز با حضور نماینده استاندارو مدیر کل آموزش و پرورش در دبیرستان فرزانگان با شکوه و عظمت خاصی و با اشتیاق خاصی برگزار شد.

وی افزود: در بیش از ۵۰ درصد حوزه های انتخاباتی شورای دانش آموزی به صورت الکترونیکی برگزار شد اما چون زیر ساختها کاملا آماده نبود انتخابات به صورت سنتی برگزار شد .

برآوردی گفت:که دانش آموزان با شور و اشتیاق خاصی در انتخابات هم عضو و کاندید شده و شرکت کرده وتبلیغات دانش آموزان در تابلو اعلانات مدارس با شعارهای آینده نگری و با توجه به اصل دانش آموز محوری ، دنش آموز باوری و دنش آموز یاوری تبلیغ دیده می شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار