فرماندار زاهدان: مشکل گاز رفع شود

زاهدان (پانا) - فرماندار زاهدان از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سیستان و بلوچستان خواست تا سهمیه گاز شرکت های پرسی و ایران گاز را به هزار تن و سهمیه شرکت های الیاس و اتان گاز به هزار وصد تن، جهت رفع مشکل گمبود گاز در زاهدان افزایش دهد.

کد مطلب: ۹۶۳۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار زاهدان: مشکل گاز رفع شود

کمیته سوخت شهرستان زاهدان با هدف رفع مشکل گاز مایع تشکیل و در این نشست مشکلات چند روز اخیر مردم زاهدان در تهیه و تامین گاز مایع، دلایل ایجاد این مشکل مورد بررسی قرار گرفت.

ابوذر مهدی نخعی همچنین جذب صد در صدی میزان سهمیه این شرکت‌ها را مورد تاکید قرار دادو اظهار کرد: سهمیه اختصاص یافته مختص شهرستان زاهدان است و با جذب این سهمیه انتظار می رود توزیع گاز مایع در شهر زاهدان از ایستگاهی به سمت اشتراکی سوق پیدا کند.
او ادامه داد: شرکت های توزیع سیلندر گاز مایع باید بر نحوه توزیع این سیلندرها نظارت بیشتر داشته باشند و با توزیع گاز مایع خارج از شبکه به جد برخورد نمایند.
فرماندار زاهدان در خصوص ثبت نام توزیع نفت سفید از طریق کارت بانکی نیز گفت: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون 61500 خانوار جهت دریافت نفت سفید از طریق کارت بانکی ثبت نام کرده اند که انتظار می رود مسئولین شرکت نفت ناحیه مرکزی زاهدان با اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و جراید بستری فراهم آورند که همه خانوار ها دراین طرح ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار