دانشیار رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر علمی اولین کنگره تازه‌های تصویربرداری زنان:

گروه هدف کنگره تصویربرداری زنان، رادیولوژیست‌های تمام ایران هستند

تهران (پانا) - دانشیار رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر علمی اولین کنگره تازه‌های تصویربرداری زنان گفت: امیدوارم با افزایش دانش رادیولوژیست‌ها درزمینه‌های سونوگرافی‌های زنان، ام آر آی و سی‌تی‌اسکن پیشرفت‌هایی داشته باشیم و به بیماران کمک کنیم.

کد مطلب: ۹۶۳۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
گروه هدف کنگره تصویربرداری زنان، رادیولوژیست‌های تمام ایران هستند

دکتر مهروز ملک، دانشیار رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر علمی اولین کنگره تازه‌های تصویربرداری زنان درباره جزئیات برگزاری این کنگره گفت: ما موظف هستیم با پیشرفت علم خود را مطابق با این موضوع جلو ببریم لذا هدف این کنگره بررسی تازه‌ترین روش‌های تصویربرداری و یافته‌ها در بیماران زنان و زایمان است.
وی ادامه داد: در این کنگره بر روی تصویربرداری نازایی، تصویربرداری سرطان‌های زنان، مادر و جنین تمرکز خواهد شد و در این 3 روزی که کنگره برگزار می‌شود درباره این موضوعات بررسی‌هایی صورت می‌گیرد.
دکتر ملک گفت: امیدوارم با افزایش دانش رادیولوژیست‌ها درزمینه‌های سونوگرافی‌های زنان، ام آر آی و سی‌تی‌اسکن پیشرفت‌هایی داشته باشیم و به بیماران کمک کنیم.
دبیر علمی اولین کنگره تازه‌های تصویربرداری زنان درباره مکان برگزاری این کنگره گفت: این کنگره برای سال اول است که در دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری مرکز تحقیقات رادیولوژی نوین و تهاجمی برگزار می‌شود و در روز دوم این کنگره با انجمن زنان کار مشترکی داریم و همکاری بسیار نزدیکی خواهیم داشت تا به‌طور تیمی بیماران را بررسی کنیم.
وی درباره حضور افراد در این کنگره نیز اضافه کرد: در این کنگره سعی شده است تا بهترین افرادی که تجربه و علم بالایی درزمینه‌های خاص دارند از تمام ایران دعوت شود تا این کنگره سطح علمی بسیار بالایی داشته باشد.
دکتر ملک گفت: گروه هدف اصلی این کنگره رادیولوژیست‌های تمام ایران هستند، تصویربرداری بیماری زنان جز شایع‌ترین بیماری‌هایی است که به مراکز رادیولوژی مراجعه می‌کنند امیدوارم این کنگره بتواند در بالا بردن سطح علمی متخصصان رادیولوژی کمک‌کننده باشد.
دانشیار رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران بابیان اینکه قصد داریم این کنگره را هرساله برگزار کنیم افزود: امیدواریم به‌طور سالیانه بتوانیم با برگزاری این کنگره به نکات جدید و خاص تصویربرداری اضافه کنیم.
وی رادیولوژی را مجموعه‌ای از زیرشاخه‌ها دانست که درزمینهٔ سونوگرافی و تصویربرداری زنان و مامایی است.
دکتر ملک در پایان گفت: موسکولواسکلتال را تا چند ماه آینده برگزار می‌کنیم تا به‌صورت تخصصی و فوق تخصصی بر روی این موارد تمرکز کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار