در کنگره تازه‌های تصویربرداری زنان، اطلاعات رادیولوژی زنان مبادله می‌‌شود

تهران (پانا) - عضو هیات علمی بیمارستان امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ایده این کنگره بعد از مدت‌زمانی به نتیجه رسید تا این کنگره را برگزار می‌کنیم. جای این کنگره در سیستم رادیولوژی خالی بود چراکه ارتباط سالمی را با تمام رادیولوژیست‌ها برقرار می‌کند.

کد مطلب: ۹۶۳۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
در کنگره تازه‌های تصویربرداری زنان، اطلاعات رادیولوژی زنان مبادله می‌‌شود

دکتر سارا پرویز عضو هیات علمی بیمارستان امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی تهران، عضو هیات علمی بیمارستان محب یاس و دبیر اجرایی اولین کنگره تازه‌های تصویربرداری زنان درباره جزئیات برگزاری این کنگره گفت: ایده این کنگره بعد از مدت‌زمانی به نتیجه رسید تا این کنگره را برگزار می‌کنیم. جای این کنگره در سیستم رادیولوژی خالی بود چراکه ارتباط سالمی را با تمام رادیولوژیست‌ها برقرار می‌کند.
وی ادامه داد: کنگره مسائل روز دنیا را دنبال می‌کند تمام ما نیاز داریم اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنیم لذا برگزاری این کنگره به این موضوع کمک می‌کند.
دکتر پرویز هدف اصلی این کنگره را اعلام کرد و افزود: این کنگره اطلاعات به‌روز شده‌ای را درباره تصویربرداری و رادیولوژی زنان دنبال می‌کند و تبادل اطلاعاتی بین افراد اتفاق خواهد افتاد.
دبیر اجرایی اولین کنگره تازه‌های تصویربرداری زنان بیان کرد: تلاش شده است که در این کنگره در انتخاب اساتید گام‌های مؤثری برداشته شود زیرا موضوع تصویربرداری زنان حیطه بسیار مهمی است و تمام اساتید بر اساس تجربه‌ای که دارند در بخش‌های مختلف کمک‌کننده خواهند بود.
عضو هیات علمی بیمارستان امام خمینی ادامه داد: اساتید این کنگره افراد شناخته‌شده‌ای هستند و تجربه این افراد می‌تواند برای تبادل‌نظر بین رادیولوژیست‌ها مؤثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار