امام جمعه بردخون:

با اعتماد به نفس به خواسته‌های خود می رسیم

بردخون،بوشهر(پانا)_امام جمعه بردخون گفت: با تلاش و اعتماد به نفس به خواسته‌های خود می رسیم.

کد مطلب: ۹۶۳۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
با اعتماد به نفس به خواسته‌های خود می رسیم

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در حاشیه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان نرجس بردخون اظهار داشت: اعتماد به نفس حلقه گم‌شده در ارتباطات جامعه است و باید یاد بگیریم با بیانی فصیح و بلیغ و با شجاعت مطالبات خود را مطرح کنیم.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه همواره فعل خواستن را صرف کنیم، افزود: خود را باور کنیم و به کم قانع نباشیم و خود را دست کم نگیریم چرا که با تلاش و اعتماد به نفس به اهداف و خواسته‌های خود می‌رسیم و ما می‌توانیم به جایگاه‌های مهم دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در خانواده‌ها تلاش شود تا بچه‌ها از دوران کودکی، خود را باور کنند و به تقویت اعتماد به نفس خود بپردازند که اگر بخواهیم پیشرفت کنیم و به پله‌های ترقی برسیم باید اعتماد به نفس را در وجودمان تقویت کنیم.

بخشدار بردخون نیز انتخاب را حق همه مردم دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه افراد می‌توانند آزادانه نمایندگان خود را انتخاب کنند و به صورت مستقیم در سرنوشت خود نقش داشته باشند.

علی اخلاقی افزود: انتخابات شورای دانش آموزی مشق دموکراسی و آغاز حرکت در مسیر انتخابات آزاد و سالم است که باید چگونگی انتخاب و شیوه‌های انتخابات را به بچه‌ها بیاموزیم تا در آینده خود سهیم باشند.

وی اضافه کرد: در پایان امسال شاهد انتخاباتی پرشور در کشور اسلامی از جمله بخش بردخون خواهیم بود که مردم به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و آزادانه نماینده خود را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برمی‌گزینند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: امروز همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی در 23 مدرسه منطقه بردخون برگزار می‌شود و دانش آموزان تعداد 115 نفر را به عنوان اعضای شورای دانش آموزی انتخاب می‌کنند.

ظهیر محمودی افزود: دانش آموزان از سنین کودکی باید شیوه‌های انتخابات را فرابگیرند که برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی الگویی مناسب برای آنان در مسیر زندگی و تعیین سرنوشت آینده است.

مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی منطقه با حضور مسؤولان، ناظر استانی، تعدادی از اولیاء و دانش آموزان در دبیرستان متوسطه اول عفت روستای شهنیاء برگزار شد و سایر مدارس نیز با حضور ناظران منطقه‌ای شاهد انتخابات پرشور شورای دانش آموزی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار