همزمان با سراسر کشور؛

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان جم برگزار شد

جم،بوشهر(پانا)_ بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی کوثر شهر جم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان جم برگزار شد

با حضور امام جمعه موقت، معاونین فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسولان شهرستان، ویژه برنامه نمادین انتخابات شورای دانش آموزی در آموزشگاه کوثر شهر جم برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم ضمن خیر مقدم به مهمانان این مراسم اظهار داشت: بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شهرستان جم همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.

خلیل نیکخواه گفت: در راستای اهداف آموزش و پرورش و آماده سازی دانش آموزان برای مسئولیت پذیری در جامعه، انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم افزود: شوراهای دانش آموزی به عنوان بازوی توانمند مدیران مدارس هستند که در پویایی و نشاط آموزشگاه نقش موثر و بسزایی دارند.

وی خاطر نشان کرد: هدف آموزش و پرورش رشد دانش آموزان در ابعاد مختلف اجتماعی است و بر همین اساس انتخابات شورای دانش آموزی برگزار می گردد.

نیکخواه در پایان گفت: بر اساس عملکرد شوراهای دانش آموزی طی مراسمی در اسفندماه، از برترین های شوراها تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است انتخابات شورای دانش آموزی در برخی از مدارس شهرستان به صورت الکترونیکی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار