گناباد پیشتاز در پویایی مدارس

گناباد (پانا) - در بیش از 20 آموزشگاه شهرستان گناباد با مشارکت مستقیم آموزش و پرورش حیاط پویا اجرا شد .

کد مطلب: ۹۶۳۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
گناباد پیشتاز در پویایی مدارس

مدیر آموزش و پرورش گناباد در حاشیه افتتاح مجوعه الکترونیکی شهید رجایی گفت: با مشارکت مدیران مدارس و حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش بیش از بیست آموزشگاه و چهار مجموعه ورزشی در سطح شهرستان حیاط پویا اجرا گردید .

حسین احمدی افزود: با توجه به توجه ویژه وزارت آموزش و پرورش در خصوص افزایش تحرک و پویایی در مدارس در این راستا این مدیریت از شهریور ماه اجرای این طرح را اغاز نموده است .

معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: همزمان با اخرین روز هفته تربیت بدنی و ورزش اجرای حیاط پویا در مدارس گناباد به پایان رسید درا ین طرح خط کشی میادین ورزشی ، شعار نویسی ورزشی و طرح های حیاط چویا به انجام رسید . مجید فدوی بیان داشت : در مدارس شاهد یاس نبی ،زارعی نیز حجم دهی به فضا های ورزشی جهت انگیزه بیشتر دانش اموزان به زمین های ورزشی برای اولین بار درشهرستان اجرا گردید . ایشان افزود در هنرستان المپیک نیز فضای اموزشی در راستای بخشنامه های وزارتی مدرسه پویا اجرایی گردید که به عنوان سالن اختصاصی رزمی و ژیمناستیک استفاده خواهد شد .

فدوی افزود: با توجه به افتتاح دو خانه اختصاصی ورزش در مدارس مقداد رحمت اباد و شهید اندرزگو کاخک که خیرین نیز مشارکت داشته اند هزینه اجرایی این طرح ها بالغ بر شصد میلیون ریال می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار