حمیدی خبر داد: امضای اساس‌نامه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در هیات دولت

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از امضای اساس‌نامه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در هیات دولت خبر داد. او تاکید کرد بر این اساس مقرر است در هیات رئیسه فدراسیون‌های ورزشی کشور، یکی از اعضای هیات رئیسه، نماینده‌ای از ورزش دانش‌آموزی معرفی و انتخاب شود.

کد مطلب: ۹۶۳۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی خبر داد: امضای اساس‌نامه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در هیات دولت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، مهرزاد حمیدی روز گذشته به مناسبت هفته تربیت بدنی با رئیس و همکاران این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهرزاد حمیدی در این دیدار از تلاش همه همکاران فدراسیون در جهت برگزاری مطلوب مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در دهه مبارک فجر و تابستان قدردانی و بر ضرورت برنامه‌محوری در اجرای فعالیت‌های فدراسیون و نظارت بر روند اجرای برنامه‌ها در استان‌های کشور تاکید کرد.

او ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های جسمانی دانش‌آموزان را در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف یکی از اهداف مهم معاونت تربیت بدنی و سلامت دانست و گفت: آموزش و پرورش رکن رکین نهاد حکومتی است و آموزش و تعلیم و تربیت جسمی و روحی دانش آموزان در این نهاد مهم صورت می‌گیرد.

حمیدی همچنین از امضای اساسنامه فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در هیات دولت ابراز خرسندی کرد و گفت: خدا را شکر می‌کنیم که تلاش چندین ساله در جهت استقرار فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به ثمر نشست و بر این اساس به جهت اهمیت ورزش در مدارس، مقرر شد در هیات رئیسه فدراسیون‌های ورزشی کشور، یکی از اعضای هیات رئیسه نماینده‌ای از ورزش دانش‌آموزی معرفی و انتخاب شود. در اساسنامه جدید دولت، با پیگیری‌هایی که صورت گرفت نقش و جایگاه بسار خوبی را برای ورزش دانش‌آموزی قائل شده است از جمله تعریف فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و اینکه وزیر آموزش و پرورش به عنوان رئیس مجمع این فدراسیون در نظر گرفته شده است و در همه مجامع عمومی فدراسیون‌ها، نماینده فدراسیون ورزش دانش‌آموزی شرکت دارد و مورد دیگر اینکه نماینده‌ای از ورزش دانش‌آموزی به عنوان عضوی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون‌ها انتخاب می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار