همزمان با انتخابات شورا ی دانش آموزی در سراسر کشور :

بیانیه سپهر رادمان مهرنماینده مجلس دانش آموزی کشور از استان گلستان

گلستان(پانا) _ سپهر رادمان مهر: دانش اموزان ما یاد می گیرند که چگونه تعصبات قومی حزبی و جنسیتی را کنار بگذارند و به افرادی که صلاحیت بیشتری دارند رای دهند .

کد مطلب: ۹۶۳۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سپهر رادمان مهرنماینده مجلس دانش آموزی کشور از استان گلستان

به نام خدا

سلام و درود خدمت تمامی دانش اموزان با استعداد گلستانی

ضمن عرض تسلیت بابت اربعین حسینی مشارکت گسترده دانش اموزان در انتخابات شورا های مدارس را تبریک میگویم.

مصادف شدن این دو رویداد مهم نشان می دهد که هرجا لازم باشد، جوان ایرانی حضور پر رنگ خود را به رخ جهانیان می کشد چه مسیر نجف تا کربلا با پا برهنه باشد ،چه انتخاب افراد ارجح در مدارس به عنوان نمایندگان خودشان.

انتخابات شورا های مدارس جز اولین گام های جامعه پذیری و سرمشقی برای تمرین دموکراسی در جامعه فرداست.

دانش اموزان ما یاد میگیرند که چگونه تعصبات قومی حزبی و جنسیتی را کنار بگذارند و به افرادی که صلاحیت بیشتری دارند رای دهند. آنها خواهند دید که چگونه انتخاب و اراده خودشان می تواند بر سرنوشت ایشان تاثیر بگذارد و به امر مهم انتخاب گزینی واقف می شوند.

مطمئنا بعد از هر انتخاباتی افرادی پیروز میشوند و افرادی هم شکست میخورند.

به دوستانی که در انتخابات شکست خورده اند سفارش میکنم ، این شکست به معنی پایان راه نیست بلکه مسیر طولانی برای انها وجود دارد که می توانند در امر توسعه مشارکت داشته باشند.

به دوستانی هم که توانستند این مرحله را با پیروزی پشت سر بگذارند تبریک میگویم و درخواست می کنم با توجه به وعده هایشان ومشارکت دادن تمامی دانش آموزان در امر تصمیم گیری شرایط را برای اجرا "سند تحول بنیادین اموزش و پرورش " فراهم کنند.

امید است با مشارکت صحیح و رقابت سالم در اینگونه فعالیت ها پیچ و مهره های آموزش و پرورش را به عنوان ریل قطار توسعه و ابادانی کشور محکم و مستحکم کنیم.

من الله توفیق

سپهر رادمان مهر

نماینده مجلس دانش اموزی ایران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار