با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان؛

آئین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی و رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان اداره کل برگزار شد

زاهدان (پانا) - طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان زهرا برهانزهی به عنوان معاون آموزش ابتدایی و زهراپورملایی به عنوان رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان اداره ‌کل معرفی ومنصوب شدند.

کد مطلب: ۹۶۳۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آئین تکریم و معارفه معاون آموزش ابتدایی و رئیس اداره انجمن اولیا ومربیان اداره کل برگزار شد

حمیدرضا رخشانی در این مراسم مقطع ابتدایی را زیربنای مقاطع تحصیلی و ریشه و بنیاد توسعه در بخشهای مختلف آموزش و پرورش کشور بیان کرد و اظهار کرد: توجه به اهمیت این دوران ،آثارمثبتی در پیشرفت و تعالی یک جامعه به دنبال دارد .

او ادامه داد : رشد همه جانبه شخصیت و تربیت‌پذیری کودکان و نوجوانان در مقطع ابتدایی صورت می گیرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان آموزش مهارتهای زندگی توسط معلمان را در این سنین ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته توسط همکاران حوزه آموزش ابتدایی در سالهای اخیر شاهد ارتقاءبسیاری از شاخصهای آموزشی و تربیتی در این حوزه بوده ایم.

شایان ذکر است: در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات معاون سابق آموزش ابتدایی اداره کل، طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان زهرا برهانزهی بعنوان معاون جدید این حوزه منصوب و معرفی شد و همچنین از زحمات پناهی میرشکار رئیس سابق اداره انجمن اولیا و مربیان که به کسوت بازنشستگی نائل آمده است قدردانی و زهرا پورملایی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار