رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان: زنگ‌ وقف در مدارس این شهرستان نواخته خواهد شد

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زاهدان گفت: با توجه به اینکه هفته اوقاف از ۴ آبان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان به مدت 10 روز ادامه دارد در این مدت تعداد ۱۸ برنامه در سطح این شهرستان اجرا می شود که از جمله‌ی آن نواختن زنگ وقف در مدارس است.

کد مطلب: ۹۶۳۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان: زنگ‌ وقف در مدارس این شهرستان نواخته خواهد شد

حجت الاسلام هاشم رعنایی اظهار کرد: با توجه به اینکه هفته اوقاف از ۴ آبان ماه آغاز و تا ۱۳ آبان به مدت 10 روز ادامه دارد لذابرنامه ریزی شده است تا در طول این مدت ۱۸ برنامه در سطح شهرستان زاهدان اجرایی شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه دهه وقف امسال همزمان با شهادت امام رضا و رحلت پیامبر مکرم اسلام مصادف شده است ویژه برنامه های شهادت امام رضا و رحلت پیامبر اکرم در مساجد شهرستان زاهدان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام رعنایی تصریح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری محفل انس با قران کریم، دیدار با 5خانواده شهید واقف، نواختن زنگ وقف در یکی از مدارس زاهدان، انشاء و نقاشی به مناسبت هفته وقف و انتخاب آثار برتر، همایش واقفین ویژه اهل‌سنت، دوره آموزشی خادمین و هیئت امنا مساجد را از مهمترین ویژه برنامه های اجرایی دهه وقف اداره اوقاف شهرستان زاهدان است.

او ادامه داد: تجلیل از واقفین فعال، دیدار با فرمانده هان و مسئولان مرتبط با اداره اوقاف، ایستگاه بزرگ وقف، ویژه برنامه شهادت امام رضا و رحلت پیامبر در مساجد زاهدان، برگزاری دعای ندبه، انجام ویزیت رایگان، برگزاری محافل انس با قران کریم، و.. از دیگر برنامه های اجرایی این دهه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار