اولین همایش ملی مدرسه فردا در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - اولین همایش ملی مدرسه فردا در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش ملی مدرسه فردا در اردبیل برگزار شد

بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در این همایش گفت: در همایشهای علمی باید جامعه هدف مشخص شود تا بتواند خروجی لازم را داشته باشد.
او ادامه داد: انتظار می رود که مسئولان برگزاری همایشهای علمی، نتایج مقالات علمی ارائه شده را در اختیار مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز بگذارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت اصلاح ساختار در آموزش و پرورش تصریح کرد: تغییرات برای کاهش آسیبهای اجتماعی باید از آموزش و پرورش شروع شود.
ندایی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش و پرورش نیاز به تصمیم گیری در سطح کلان است، افزود: برای توسعه پایدار در کشور باید در آموزش و پرورش کارهای اساسی انجام شود و این کار با اجرا شدن سند بنیادین آموزش و پرورش محقق شدنی است.
ترحم مصری ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در جامعه امروزی شریانهای آموزشی به مراکز دیگری واگذار شده است.
وی ادامه داد: باید فلسفه آموزشی تغییر پیدا کند و باید به دانش آموزان یاد بدهیم که روی محتوا کار کنند.
مصری اضافه کرد: وظیفه ما ارائه و دفاع از روح حقیقت است و ما باید بتوانیم این فضیلت را در دانش آموزان و دانشجویان تقویت کنیم.
عادل زاهد بابلان عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر علمی اولین همایش ملی «مدرسه فردا» گفت: جهان مدرسه بزرگی است و خداوند اولین معلم و پیامبران و امامان با واسطه معلمان بعدی بوده اند.
او با اشاره به اینکه باید خود را با تغییرات فرهنگی و نظم جهانی هماهنگ کنیم، ابراز امیدواری کرد: با شناسایی روند تغییرات و آماده شدن برای آینده، تغییرات را مدیریت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار