در حاشیه همایش پیاده روی مدیران و هیئت های ورزشی قزوین صورت پذیرفت؛

تشکیل کمپین حمایتی جامعه ورزش قزوین از مهدی ترابی

قزوین (پانا)- جامعه ورزش استان قزوین با تشکیل کمپینی، از مهدی ترابی فوتبالیست تیم پرسپولیس حمایت کردند.

کد مطلب: ۹۶۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کمپین حمایتی جامعه ورزش قزوین از مهدی ترابی

همایش بزرگ پیاده روی ویژه مدیران دستگاه ها و هیئت های ورزشی استان قزوین به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و با شعار «پیش به سوی ایران فعال» برگزار شد.

این پیاده روی صبح امروز از تالار شهر تا یادمان شهدای گمنام و با حضور جمع گسترده ای از مدیران و جامعه ورزشی استان قزوین انجام شد و جامعه ورزش استان در مزار شهدای گمنام زیارت عاشورا را قرائت کردند.

در حاشیه این همایش، کمپین حمایت از مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس که پس از گلزنی مقابل تیم پیکان و به هنگام شادی پس از گل، شعار «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» را که در زیر پیراهن خود درج کرده بود، در اقدامی ارزشی و انقلابی در مقابل دید دوربین ها و تماشاگران به نمایش گذاشت؛ تشکیل گردید.

جامعه بزرگ ورزش استان قزوین با پیوستن به این کمپین ضمن اعلام حمایت از حرکت ارزشمند مهدی ترابی، نشان دادند که چه اندازه ارزش ها و مفاهیم اساسی انقلاب برای آن ها اهمیت دارد و این جامعه بزرگ و جوان استان با این اقدام باری دیگر با آرمان های والای انقلاب و شهدا تجدید بیعت نمودند.

دکتر سهراب یوسفی فرد مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین در حاشیه این کمپین، حضور و حمایت جامعه ورزشی استان در عرصه های مختلف انقلاب را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: امروز بسیار خوشحال هستیم که جامعه عظیم ورزش استان همچون هزاران جوان دیگر در کنار مهدی ترابی هم صدا شده اند که «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» است و این بصیرت عمارگونه همان دستاوردی است که انقلاب و اسلام عزیز به ما هدیه داده و به حق ما باید قدردان این جامعه بزرگ و جوانان کشورمان باشیم.

وی با اشاره به مواضع قاطعانه ورزشکاران بسیجی استان قزوین نسبت به اقدام انقلابی مهدی ترابی، افزود: پیام کمپین امروز ورزشکاران استان این است که همه اقشار به ویژه مسئولان کشور باید بدانند که تنها راه عبور از تنگناهای مختلف و سرافرازی کشور در ابعاد بین المللی و جهانی اطاعات از رهبر معظم انقلاب است.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین تصریح کرد: ورزشکاران ما همواره در صحنه های مختلف پای انقلاب ایستاده اند و کمپین حمایت از اقدام مهدی ترابی یکی دیگر از این صحنه هاست که با حضور پرشور جوانان ورزشکار و جامعه ورزشی استان برپا شد.

لازم به ذکر است، اقدام مهدی ترابی واکنش های زیادی را در فضای مجازی و رسانه ای کشور در پی داشت و کمپین حمایت جامعه ورزشی استان قزوین از ترابی جزو نخستین کمپین حمایتی جامعه ورزش کشور به حساب می آید که با حمایت سازمان بسیج ورزشکاران قزوین و استقبال جامعه ورزشی استان تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار