اگر دانش آموزان می‌خواهند در آینده کشور سهیم باشند تنها راه آن از مدارس است

نطنز(پانا)- حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا یعقوبی در بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی که در دبیرستان دخترانه فاطمیه برگزار گردید ضمن تسلیت فرا رسیدن 28 صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت دومین امام شیعیان حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) گفت کاندیدهای شوراهای دانش آموزی باید در برنامه های خود در زمینه های اموزشی و پرورشی برنامه های مدون و اجرایی داشته باشند تا آموزشگاه در کلیه برنامه ها موفق باشد .

کد مطلب: ۹۶۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر دانش آموزان می‌خواهند در آینده کشور سهیم باشند تنها راه آن از مدارس است

حاج آقا یعقوبی اظهار کرد: اگر دانش آموزان می‌خواهند در آینده کشور، منطقه و شهرستان‌خود سهیم باشند تنها راه آن از مدارس است که با تمرین مدیریتی و مشارکت در امور شورایی امکانپذیر می شود و لازمه آن نیز خودباوری‌ است.
وی گفت: دانش آموزان باید با تمرین و مشارکت در امور مختلف تلاش کنند تا در آینده مدیران برجسته ای برای کشور بوده و افرادی موفق در زندگی فردی و اجتماعی خود باشند.
امام جمعه شهر نطنز بابیان اینکه دانش آموزان در انتخابات شورای دانش آموزی انتخاب اصلح بین کاندیداها و نمایندگان خود را یاد می گیرند، گفت: انتخابات بدان معنی است که مردم مسئولان و نمایندگان خود را با تصمیم خودشان انتخاب کنند و قطعاً همه سعی می کنند تا بهترین ها و شایسته ها برگزینند.
وی خطاب به کاندیداهای انتخابات شورای دانش آموزی گفت: اگر شما برای یکسال آینده برنامه مدونی نداشته باشید یقیناً برای یکسال آینده نمی توانید به نتیجه ای دلخواه دست یابید و اگر به دنبال موفقیت هستید حتماً در برنامه هایتان همکاری و تعامل لازم را جهت رشد و پیشرفت سیستم آموزشی با مدیران و عوامل مدرسه داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار