بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان نطنز برگزار گردید.

نطنز(پانا) - بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در کلیه مدارس شهرستان نطنز و به صورت نمادین با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شهردای ، نیروی انتظامی و معاونین و کارشناسان اداره در دبیرستان دخترانه فاطمیه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۶۳۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان نطنز برگزار گردید.

رضا چاوش پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز در این مراسم دانش آموزان را سکان دار و موتور پیشرفت انقلاب اسلامی ایران برشمرد و افزود دانش آموزان با شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی خود را برای قبول مسئولیت های بالاتر آماده می کنند .
وی خاطرنشان کرد: شعار امسال انتخابات شورای دانش آموزی «شوراهای دانش‌آموزی، طلایه‌داران گام دوم انقلاب» تعیین شده است تا با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی در صحنه های اجتماعی حضور پر رنگی داشته باشند .
مدیر آموزش و پرورش نطنز خاطرنشان کرد:شورا‌ها ی دانش آموزی می توانند با انتقال نظرات خود به مدیر، معاونین در اجرای هرچه بهتر برنامه های آموزش و پرورش نقش بسزایی را ایفا نمایند.
وی گفت: هدف از برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی، ارج نهادن به شخصیت دانش آموزان در مسائل مدیریتی است که بتوانند در آینده مسئولیت‌پذیر باشند.
چاوش پور هدف از انتخابات را تمرین دموکراسی دانست و افزود: انتخابات شورای دانش‌آموزی فقط برگزاری انتخابات نیست بلکه دانش آموزان باید اهداف والاتری داشته باشند چراکه انتخابات شورای دانش آموزی باید تمرین دموکراسی باشد و دانش آموزان را در فعالیت های مدرسه دخالت دهد.
انتخابات شوراهای دانش آموزی با حضور 2300 دانش‌آموز در کلیه مدارس شهر نطنز برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار