با آغاز اکران فیلم خانه پدری

درخواست پرویز پرستویی از رئیس سازمان سینمایی

تهران (پانا) - پرویز پرستویی از حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی درخواست کرد تا امکان نمایش فیلم سینمایی «صد سال به این سال‌ها» را که 12 سال است در بایگانی خاک می‌خورد، فراهم کند.

کد مطلب: ۹۶۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
درخواست پرویز پرستویی از رئیس سازمان سینمایی

به گزارش خبرآنلاین، پرویز پرستویی در واکنش به اکران «خانه پدری» ضمن تبریک به سازندگان این فیلم در اینستاگرام نوشت: «جناب آقای انتظامی
معاونت محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان سینمایی تبریک، تبریک به شما، تبریک به هنرمند شایسته سینما، آقای کیانوش عیاری برای اکران فیلم خوب «خانه پدری» خدا رو شکر با همت شما در «خانه پدری» به روی بستگان درجه یک و خویشان و همسایگان باز شد. (صدسال به این سالها)

دوازده سال پیش فیلمی به تهیه‌کنندگی آقای مرتضی شایسته و کارگردانی خوب دوست عزیزم سامان مقدم نازنین ساخته شد به نام «صدسال به این سالها» ولی تا کنون این فیلم هم مثل فیلم‌ «خرس» ساخته خسرو معصومی و خیلی از فیلم‌های دیگر اکران نشده و در بایگانی راکد خاک میخورد. تقاضا دارم دو ساعت از وقت گرانبهایتان را صرف دیدن این فیلم‌ها کنید. شک ندارم که با دیدن فیلم خودتان پاسخگوی مسئولین مصلحت‌اندیش سابق خواهید بود چرا که پخش این فیلم هم دنیا را دارد و هم آخرت.

بدون شک به لحاظ محتوی ارزش‌های هشت ساله دفاع مقدس را حفظ کرده است، فیلم نمودار یک زن معتقد و پایبند ایرانی یا بهتر بگویم (مادر شهید) است که دوران سختی را سپری کرده و استوار شخصیت خود را حفظ کرده، این از آخرت و اما (دنیا) منظورم این است اگر ملاک امروزه سینما متاسفانه فقط فروش است، یعنی گیشه، این بخش را هم تامین و تضمین خواهد کرد. امیدوارم هرچه زودتر مردم عزیز را میهمان این فیلم‌ها کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار