طی مراسمی نمادین و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قزوین؛

انتخابات شورای دانش آموزی در قزوین برگزار شد

قزوین (پانا)- طی مراسمی نمادین و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قزوین انتخابات الکترونیکی شورای دانش آموزی در قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی در قزوین برگزار شد

در این برنامه نمادین که با اجرای سرود دانش آموزی، مراسم گارد پرچم و حاملان قرآن همراه بود، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی اداره کل، رئیس سازمان دانش آموزی استان، مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش و مدیران استانداری و فرمانداری قزوین حضور داشتند.

مراسم نمادین انتخابات شورای دانش آموزی که به صورت همزمان در سراسر کشور صورت گرفته، در مدرسیه فاطمیه ناحیه یک قزوین برگزار شد و در این مراسم دانش آموزان با آرای خود، نمایندگانشان در شورای دانش آموزی را برگزیدند.

خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی، دانش آموزان را برای حضور موثر در عرصه های اجتماعی آماده می کند، تصریح کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی یک کلاس درس خوبی برای دانش آموزان به حساب می آید تا آن ها بتوانند در آینده در اجتماع تأثیرگذار ظاهر شوند.

وی عنوان کرد: انتخابات شوراهای دانش آموزی مدل کوچک انتخابات مجلس شورای اسلامی است و همچنین برگزیدگان نمایندگان شوراهای دانش آموزی وارد مجلس دانش آموزی می شوند و این سبب ارتقای روحیه اجتماعی در بین دانش آموزان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار