همزمان با هفته دفاع مقدس؛

پدر بزرگوار شهید فرشاد رمزی تجلیل شد

قزوین (پانا)- همزمان با هفته دفاع مقدس از پدر بزرگوار شهید مرزبان فرشاد رمزی تجلیل به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پدر بزرگوار شهید فرشاد رمزی تجلیل شد

شهید فرشاد رمزی 20 آبان ماه سال 1376 در قزوین متولد شد. وی اسفند سال 94 به خدمت سربازی اعزام گردید و به عنوان مرزبان در گروهان مرزی چیانه از پاسگاه های مرزی پیرانشهر آذربایجان غربی مشغول حفاظت و حراست از این مرز و بوم شد. این شهید بزرگوار در هنگام گشت زنی در ارتفاعات کانی خدا در سال 96 و در اثر درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در راستای ارج نهادن به خانواده شهیدان، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان و فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی دبیرستان پاسداران از پدر بزرگوار شهید مرزبان فرشاد رمزی تجلیل به عمل آمد.

در این برنامه برادر جانباز رضا فلاح امینی جانباز دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جنگ پرداخت و بر ترویج روحیه ایثار در بین نوجوانان تأکید کرد.

جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین نیز در این مراسم، هشت سال دفاع مقدس را بزرگ ترین کلاس درس برای نوجوانان و جوانان دانست و گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس درس هایی را امروز به ما داده است که امروز چراغ راه ما می باشد تا از آن بهره بجوییم و در مسیر درست گام برداریم.

وی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا و خانواده ایثارگران هستیم، تصریح کرد: هرچه این بزرگواران تکریم و در جامعه ارج نهاده شوند، باز نمی توان قطره ای از ایثار آن عزیزان را جبران کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار