رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین:

بوفه های مدارس موظف به توزیع تغذیه سالم هستند

قزوین (پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت: بوفه های مدارس موظف به توزیع تغذیه سالم هستند و سازمان دانش آموزی در این حوزه نظارت های لازم را انجام می دهد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بوفه های مدارس موظف به توزیع تغذیه سالم هستند

جلسه ماهانه مسئولان مناطق و نواحی چهارده گانه سازمان دانش آموزی استان قزوین با حضور رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و با هم اندیشی در خصوص موضوعات مرتبط با پایگاه های تغذیه سالم در مدارس در محل جلسات سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

جبار حسنعلی پور در این جلسه، توزیع تغذیه سالم در مدارس و ساماندهی پایگاه های تغذیه سالم در مناطق استان را جزو برنامه های مهم سازمان دانش آموزی دانست و اظهار کرد: کار سازماندهی پایگاه های تغذیه سالم نیازمند یک مدیریت یکپارچه و هماهنگی بین سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به نقش سازمان دانش آموزی در حوزه نظارت بر پایگاه های تغذیه سالم، عنوان کرد: یک سری موانع و کاستی هایی در این بخش احساس می شود که با هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش بسیاری از این موانع برطرف خواهد شد و ما نوید این را می دهیم که اتفاقات خوبی در حوزه پایگاه های تغذیه سالم در مدارس به وجود آید.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین به تشریح ظرفیت های موجود در حوزه پایگاه های تغذیه سالم پرداخت و با بیان اینکه بوفه های مدارس موظف به توزیع تغذیه سالم هستند و سازمان دانش آموزی در این حوزه نظارت های لازم را انجام می دهد، گفت: توزیع تغذیه سالم در بوفه های مدارس یکی از حساس ترین موضوعاتی است که ما امسال روی آن تمرکز کرده ایم و در این زمینه برنامه های خوبی تدوین شده است که انشاءالله پس از انجام کار کارشناسی، مدارس تحت پوشش آن قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار