وزیر دفاع: پاسخ قاطع به هرگونه تجاوز خواهیم داد

تهران (پانا) - وزیر دفاع در واکنش به مطرح شدن مسئله حمله نظامی به ایران از سوی رئیس‌جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه این اقدام یک بلوف است، گفت: بی‌تردید اگر اشتباهی کنند سرافکندگی بیشتری نصیب آنها خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع: پاسخ قاطع به هرگونه تجاوز خواهیم داد

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در واکنش به اینکه ترامپ مسأله حمله به ایران را مطرح کرده است، اظهار داشت:همانطور که بارها گفته شده آنها در این دوره اخیر تلاش زیادی کردند که به ملت ایران فشار وارد کرده و از تمامی حقوق خودشان محروم کنند به این امید که بتوانند بین صفوف ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران اختلالی ایجاد کرده و از آن سوءاستفاده کنند.

امیر حاتمی افزود: اما با توجه به شناختی که ملت عزیز ما از عمق کینه و خصومت دشمن دارند، آنها تا به امروز نتوانسته‌اند کاری انجام بدهند. آنها امروز با یک ملت کاملاً منسجم، آگاه و متحد پشت سر یک نیروهای مسلح توانمند، دارای قدرت دفاعی متکی به خود و بسیار قوی که بارها آن را آزمودند، مواجه هستند.

وزیر دفاع بیان کرد: بلاتردید اگر آنها اشتباهی انجام دهند پاسخی خواهند گرفت که سرافکندگی اش برای آنها بسیار بیشتر از سرافکندگی اقدامات قبلی آنها خواهد بود.

امیر حاتمی عنوان کرد: آنها در موضوع توقیف کشتی جمهوری اسلامی اشتباه عمل کردند، بدون تردید و با قدرت تمام در لحظه اول تجاوز آنها را پاسخ دادیم، از این پس هم به همین ترتیب خواهد بود. بیشتر به نظر می آید که یک بلوفی است برای خروج از این سرافکندگی که در این دوره‌ها برای آنها ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که به ما مربوط است این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم عزیز و برای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید و زیاده‌خواهی با قدرت تمام و متکی به توان خود آماده است و بلا تردید تحت فرماندهی، فرمانده معظم کل قوا پاسخ قاطع به هرگونه تهدیدی را خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار