معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین منطقه ای شورای دانش آموزی منطقه تبادکان گفت:

انتخابات شورای دانش آموزی ارج نهادن به شخصیت دانش آموزان در اداره امور مدرسه است

مشهد (پانا)- همزمان با سراسر کشور و استان آیین منطقه ای بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی تبادکان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی رئیس سازمان دانش آموزی استان و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش تبادکان در آموزشگاه شهید بصیر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش آموزی ارج نهادن به شخصیت دانش آموزان  در اداره امور مدرسه است

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع دانش آموزان مدرسه شهیدی بصیر منطقه تبادکان در خصوص اهمیت انتخابات شورای دانش آموزی، اظهار کرد: انتخابات شورای دانش آموزی ارج نهادن به شخصیت دانش آموزان در اداره امور مدرسه است که موجبات کمک رسانی در اداره مدرسه را نیز فراهم می کند.
وی افزود: منتخبین ، باید از طریق انتقال ایده های دانش آموزان به مدیران مدارس آن ها را با خواسته های دانش آموزان آشنا کنند.

علی محمد یونسی، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در سال 76، گفت: از سال 1376 تا به امروز، انتخاب های دانش آموزان، مستدلل تر و نمایندگانی که به مجلس شورای دانش آموزی راه پیدا می کنند، مطالبه گر تر شده اند.

وی بیان کرد: این انتخابات تمرینی برای فردایی است که دانش آموزان ما عهده دار مسولیت های کشوری می شوند و در آن شرایط است که روحیه مطالبه گری آن ها نمود پیدا می کند.

علی سعیدی مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز طی سخنانی گفت: بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی منطقه تبادکان با شعار "شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب" با حضور بیش از 98 هزار دانش آموز منطقه همزمان با مدارس سراسر کشور در بیش از 653 کد واحد آموزشی منطقه برگزار شد.
سعیدی با اشاره به اینکه، بیانیه گام دوم انقلاب در آستانه چهل سالگی نظام اسلامی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد افزود: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راهی است برای آینده انقلاب اسلامی که این انقلاب محصول خون هزاران هزار شهید آرمیده در خاک وطن است و فرزندان ما طلایه دار و پیشگام این بیانیه خواهند بود.
وی در خصوص چرایی برگزاری برنامه های همچون انتخابات شورای دانش آموزی ، راهیان نور، جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و تربیتی که در خارج از کلاس درس اجرا می گردد اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین که نقشه راه آموزش و پرورش است تمامی این برنامه ها مکمل تربیتی بوده و برای تحقق تربیت تمام ساحتی اجرای آن ضروری است.
سعیدی بیان کرد: برنامه انتخابات شورای دانش آموزی یکی از ساحت های تربیتی را به طور جد محقق می کند و آن هم ساحت تربیت اجتماعی،رشد اجتماعی و شخصیتی است که بر همین اساس سند تحول بنیادین از ما می خواهد شرایطی را فراهم کنیم تا فرزندان ما آماده پذیرش مسئولیت های فردی و اجتماعی شوند و مشارکت جو، نقش پذیر و نقش آفرین باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار