رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی به صورت الکترونیکی در نیمی از مدارس قم

قم (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی به صورت الکترونیکی در نیمی از مدارس قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۳۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان قم:

اکبر علی بابایی در گفتگو با پانا ضمن اشاره به برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در بیش از 1400 مدرسه استان قم اظهار کرد: این انتخابات در همه مقاطع سنی و دوره های تحصیلی بین دانش آموزان و در کل مدارس استان قم به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: بیش از نیمی از مدارس استان که ظرفیت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داشتند توانستند با ورود به سامانه همگام و استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به صورت کاملاً آنلاین به منتخبین خود رأی دهند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش قم در خصوص ضمانت اجرایی کار دانش آموزان منتخب در مدارس بیان کرد: دستور العمل شوراهای دانش آموزی بهترین منبع برای رفع چالش های پیش رو و شرح وظایف منتخبین است.

علی بابایی گفت: دانش آموزان منتخب با عضویت در کمیته های مختلف می توانند سهم مهمی را در امور مدیریتی مدرسه تجربه کنند.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع منتخبین دانش آموزان شوراهای دانش آموزی استان همایش بزرگی برگزار خواهد شد و در نهایت افراد منتخب راهی مرحله کشوری نیز خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال انتخابات شورای دانش آموزی انتخابات با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی است گفت: استان قم در سال های اخیر در دو گروه دختران و پسران حائز رتبه برتر دوم و سوم در این زمینه شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار