برگزاری بیست و دومین انتخابات شورای دانش‌آموزی در گناباد

گناباد (پانا) - انتخابات شورای دانش‌آموزی در گناباد با استقبال باشکوه دانش آموزان اجرا شد .

کد مطلب: ۹۶۳۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیست و دومین انتخابات شورای دانش‌آموزی در گناباد

‍ بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور با حضورمعاون فرماندار، مدیرآموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی شهرستان گناباد،روسای ادارات شهرستان در دبیرستان زینب برگزار شد.
حسین احمدی ضمن بیان این که درسطح ۲۴۲ آموزشگاه شهرستان گناباد۱۳۶۴۷ دانش آموز در این انتخابات شرکت خواهند کرد گفت: ضرورتی که بشر نسبت به اهداف اجتماعی و آینده خود دارد نیازمند زندگی گروهی و مشارکت و همکاری با دیگران دارد.

مدیر آموزش و پرورش افزود:امروزه به دلیل تعدد نیازها و فناوری های پیشرفته نیاز به این مساعدت بیشتر می‌باشد. شوراهای دانش آموزی درکنار سایر تشکلات می تواند بستر خوبی را برای مشارکت پذیری آنها آماده کند.

وی خاطر نشان کرد:در ایران اسلامی با توجه به ماهیت حاکمیت مردم و پذیرش مشروعیت نطام اجتماعی توجه به شورای دانش آموازی از اهمیت ویژ های برخوردار است. تمرین اعتماد به نفس, مسئولیت پذیری، مشارکت پذیری و فعالیت در عرصه های اجتماعی از اهداف این برنامه بوده و بها دادن به شخصیت دانش آموز، بهره مندی از افکار و احترام به هویت او از اهم این موارد است که منطبق بر اهداف والای اسناد بالادستی ،یعنی سندتحول بنیادین آموزش و پرورش است که زمینه های رشد فکری و فعالیت های مشارکتی را افزایش می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار